This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Verlichting voor/achter Gilera DNA

Gileragilera<3

Well-Known Member
Goedemiddag,

ik heb al een tijdje gezocht, ook hier op het forum, maar ik kon geen oplossing vinden voor mijn volgende lichtprobleempje: ik moet mijn accu opladen met 'n acculader(Gilera DNA;HPI ontsteking), de bedrading van mijn verlichting wil ik via de accu laten lopen. Als ik minder sterke lichten in mijn verlichting voor en achter doe, wordt de accu dan niet te snel leeggezogen? Als ik de accu elke avond moet opladen, geen probleem, ik wil gewoon licht voor + achter hebben.

Ik heb ook wat over LEDs gelezen, zijn die ook aan te sluiten op de accu? En wat zou dan de beste keuze zijn qua lichtsterkte en accuverbruik? LED lampjes of gewone verlichting met dan minder sterke lichten? En welke sterkte van LED lampjes / gewone lampjes zou dan aanbevolen zijn? Alvast bedankt voor reacties

Dit is trouwens mijn 1e post hier en heb al heel wat scooter problemen kunnen verhelpen met behulp van dit forum! Top!

PS. er is al zoveel afhankelijk van mijn accu, verlichting ook nog via de accu laten lopen is natuurlijk niet het beste. Als iemand andere alternatieven weet, ik hoor het zeer graag!

Last edited:
je kan ook op je hpi rotor een lichtspoel zetten hpi heeft daar speciaal een lichtspoel voor.

Gr,

Ja dat weet ik, maar die lichtspoel geeft echt zwak licht. Ik wil weten hoe ik dan mijn lichten via de accu kan laten lopen, welke draadje waar etc.
gr