Verlichting storing

dennisr

Well-Known Member
Hallo ik heb een kymco agility 50 12inch

Nu heb ik sinds een 2 weken geen voorlamp licht en achter ook niet.
Ik heb een nieuw lampje gekocht en deze doet het een minuut en dan brand hij door. De achterlich doet het niet. Wel als ik rem .
Heb een nieuwe spanningsregelaar gekocht en een nieuw lampje maar na een minuut brand deze ook door . Ik heb de kabels gecheckt de 2 glas zekeringen zijn nog heel en heb ook een nieuwe accu gehaald. Ik las iets over een weerstand en de lichtspoel . Maar hoe kan mijn voorlicht doorbranden maar mijn achterlicht het niet doen
 
Advertisement - register to remove this

De spanning van je verlichting wordt simpelweg te hoog.
Dit ligt toch aan je spanningsregelaar.

De spanningsregelaar die je nieuw gekocht hebt, was dit een originele van Kymco?
Want niet alle spanningsregelaars zijn hetzelfde qua aansluitingen ook al ziet de connector er hetzelfde uit!
 
De spanning van je verlichting wordt simpelweg te hoog.
Dit ligt toch aan je spanningsregelaar.

De spanningsregelaar die je nieuw gekocht hebt, was dit een originele van Kymco?
Want niet alle spanningsregelaars zijn hetzelfde qua aansluitingen ook al ziet de connector er hetzelfde uit!

Spanningsregelaar DMP - Honda / Kymco / Peugeot - 4 Polig​

 
Toch maar even de spanningen meten op de in- en uitgang van de spanningsregelaar.
By the way aan de lichtweerstand (als die er überhaupt op zit) ligt het niet, deze doet alleen mee in het circuit, als je licht is uitgeschakeld.
 
Ben er gedeeltelijk uit heb 3 stande op mijn licht knop uit aan en de gewone verlichting alles doet het behalve als ik hem in het midden zet (aan) dan branden de kleine t10 w5 door (voor) en het achter lampje . Als ik de voor lamp laat zitten trekt hij mijn accu leeg haal ik hem er uit is er niets aan de hand
 
Back
Top