Verlichting rieju toreo

Franky69

New Member
Hoi ik ben Frank en probeer altijd eerst het probleem zelf op te lossen maar ik kom er nu even niet uit.
Ik heb een rieju toreo waarvan ik op dit moment problemen heb met mijn achterlicht
Ik heb al nieuwe lampjes erin gezet maar hij brand niet ik heb de stroomverdeler al doorgemeten maar die is goed.als ik de stadsverlichting aan doe brand mijn voorlamp niet en de lampje bij de kilometerteller wel en achterlicht ook.Zet ik hem op dimlicht dan brand de voorlamp maar doet het achterlicht het niet en het lampje bij de kilometerteller ook niet. Weet niemand wat het kan zijn?
M.v.g. Frank
 
Advertisement - register to remove this

Samengevat:
verlichtingschakelaar op stadslicht geeft werkende achterlicht en teller maar geen koplamp
verlichtingschakelaar op dim aan geeft koplamp maar geen teller en achterlicht.
Dat is inderdaad een vreemde stuivertjewissel,
Sorry, dat herken ik 1 2 3 niet, ik ga ook met gcs100 mee met het controleren van alle elektrische verbindingen
Groet,
 
Samengevat:
verlichtingschakelaar op stadslicht geeft werkende achterlicht en teller maar geen koplamp
verlichtingschakelaar op dim aan geeft koplamp maar geen teller en achterlicht.
Dat is inderdaad een vreemde stuivertjewissel,
Sorry, dat herken ik 1 2 3 niet, ik ga ook met gcs100 mee met het controleren van alle elektrische verbindingen
Groet,
Dank je wel gr.Frank
 
Oxidatie/corrosie is 9 van de 10 keer de grote boosdoener.
Heb je dit al bekeken ?
Controleer alle stekkertjes/aansluitingen wat betreft de verlichting.
Oxidatie/corrosie is 9 van de 10 keer de grote boosdoener.
Heb je dit al bekeken ?
Controleer alle stekkertjes/aansluitingen wat betreft de verlichting.
ik heb de contactpunten even opgeschuurt en een nieuw lampje erin gezet nu doet hij het weer dank je gr.Frank
 
Back
Top