Verlichting doet raar

smonjirez

Well-Known Member
Hey,

Alle elektronica van mn scooter (malaguti phantom), was eerst gewoon prima in orde. Heb er ook nog wat extra dingen op: neon, soundboard, knight rider licht, maar dat zit gewoon op de accu.

Alleen, sinds eergister gaat mn straatverlichting juist záchter branden als ik meer gas geef. Stationair geeft ie redelijk normaal licht, maar op vol gas is het licht zo goed als uit. De overige verlichting doet het nog steeds normaal op de accu, ook remlicht enzo. Voltage van de accu is niet veranderd, want dat zou ik merken aan dat mn knight rider lampen langzamer heen en weer gaan.

Heeft iemand een idee waar het aan zou liggen? Motorisch doet ie het gewoon nog perfect.
 
Advertisement - register to remove this

hoezo kan het met de kou te maken hebben?
dat heeft alleen effect op accu's voor zover ik weet.
Hij staat op zich alleen in de schuur, al is het daar niet veel warmer dan buiten.
 
Trek die extra rotzooi er eens af en kijk of het dan weer goed is. Kan je dat in elk geval uitsluiten (en uitsluiten kan je alleen met 100% zekerheid dus door te testen).

Als dat niks helpt, sluit dan ook de accu af om die uit te sluiten als probleem veroorzaker.

Als ook die het niet is dan zou ik het in je spanningsregelaar zoeken, plaats daar eens een nieuwe voor in de plaats
 
Dan denk ik toch idd dat het de spanningsregelaar is... Naja ik ga binnekort wel ff proberen dan ;). Kun je toevallig een spanningsregelaar nog doormeten ofzo?
 
Back
Top