slickslider 25,3 sae en 29,4 nx 23 January 2009 #1 mensen hierbij bied ik een aantal onderdelen aan deze wou ik gebruiken maar dan is van de baan het zijn de oude onderdelen van jordy ze zip het subframe 14 cm verlengd . prijs 40 euro zip sp 2000 frame van alles aan geslepen en geboord. alleen het frame de rest op de foto niet natuurlijk prijs 20 euro voorvork zegt genoeg lijkt me alleen zijn de poten wel ingekort je kan m alleen gebruiken als je een deestone voorband gebruikt 35 euro ik kan het versturen aleen ga het frame niet versturen oi
mensen hierbij bied ik een aantal onderdelen aan deze wou ik gebruiken maar dan is van de baan het zijn de oude onderdelen van jordy ze zip het subframe 14 cm verlengd . prijs 40 euro zip sp 2000 frame van alles aan geslepen en geboord. alleen het frame de rest op de foto niet natuurlijk prijs 20 euro voorvork zegt genoeg lijkt me alleen zijn de poten wel ingekort je kan m alleen gebruiken als je een deestone voorband gebruikt 35 euro ik kan het versturen aleen ga het frame niet versturen oi