Verlate pics sjeez Lelystad

Rolf

Well-Known Member
Hej.
Hier wat pics van sjeez Lelystad, made bij Carma.

Het begon 's ochtends al mooi, want Miles (carma) had bier en wodka red bull mee. Eenmaal aangekomen op Groningen CS kwamen we tot de conclusie dat we best zin hadden in RVRB. Dus Ties (Nastro) en Miles bekertjes halen bij de stationsrestauratie. Kwart voor 10 ofzo was onze Interliner naar Lelystad er. Wij instappen, en achterin de bus werd er ingeschonken:) Wij mooi zuipen, en de bus meurde helemaal naar die zooi.
Hier zie je mij en Ties alcohollistje spelen:)

zuipen.JPG


Onderweg werd er in Heerenveen gestopt. Kwam er daar een bezopen kamper naast Miles zitten die wel bier wou overkopen:) Niet gedaan natuurlijk:)

Eenmaal aangekomen in Lelystad was het w88 op VDM en Daanje. We hadden voor Lelystad CS afgesproken, maar geen spoor van die lui. Dus op den duur zijn we maar vertrokken richting vliegveld. Onderweg belde Erik (vdm) Miles op, ze hadden de trein gemist en kwamen met een bus na ons. Eenmaal in de buurt van het vliegveld aangekomen was het de vraag waar het was. Na een uur doelloos lopen in allemaal verkeerde richtingen hadden we maar besloten om samen met Erik en Daniel die kant op te gaan. Dus wij weer verder lopen...

lopen.JPG


Erik had heerlijk lauw bier (van Miles was iets beter maar ook niet super koud ofzo...) dus daar werd al gauw mee gegooit:)

Ook een banaan van Miles moest eraan geloven. Dit artestieke plaatje is ervan geschoten:)

breezer-banaan-bier.JPG


Eenmaal eindelijk bij het circuit aangekomen kwamen we al snel Bas (freezer), een vriend van Bas, Anthony (Razkin) en Fabian (ThaBomb) tegen. Hier door Miles vastgelegd in de zelfde volgorde van links naar rechts.

groeppic2.JPG


Hier drie groepsfoto's met ook andere forum gangers. O.a. Tim, Folkert en Daan (DvD)

groeppic1.JPG


groeppic3.JPG


groeppic4.JPG


Scooters van Tim en Folkert + de oud race Dragster van Suzanne Veerman die nu van een vriend van Tim is.

tim-folkert.JPG


Ook nog ff een Hebo scoot op de pic gezet. Ook al uit Almere:)

heboscoot.JPG


Daarna ff bij Mark (scooterracer) langs gegaan.

Hier Mark bezig met een striptease8)
(eigenlijk was ie aan het aankleden, mja...)

sexymark.JPG


En Mark ze nieuwe racescoot, Zip SP die van een oud klasgenoot van me is geweest.

mark+scoot.JPG


Hier dan enkele race pics. Niet echt duidelijk, maar toch.

race1.JPG


race2.JPG


race3.JPG


race4.JPG


race5.JPG


race6.JPG


race7.JPG


race8.JPG


Ook werden er enkele meiden vastgelegd:) Hier 2 op de achtergrond bij Malossi tent.

malossi-meiden.JPG


meid1.JPG


meid2.JPG


Verder vond Miles dit nog interessant:

zipper.JPG


En wat is dit?? Een aarz???

aarz.JPG


En hier nog 2 wheelies. Dacht dat dit Miles zelf was:)

wheelie1.JPG


wheelie2.JPG


Eventuele foutjes niet uitgesloten:)

Al met al een koele dag. Die trouwens erg warm was:) Morgen Zwolle, dus dan komt er wel weer een verslagje.
C y@
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

SR-Fanatic; dat jij mijn foto bewaard, zegt meer over jou dan over mij :rolleyes:...

Roadrunner; ik Strijen kun je me irl zien, misschien val ik wel mee:P...

SR-Fantastic; kun je eens een fatsoenlijke foto van jezelf posten?

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
SR-Fanatic; dat jij mijn foto bewaard, zegt meer over jou dan over mij :rolleyes:...
Neen. Check link en zie dat die pic op site van Dennis ZX dude staat.
Roadrunner; ik Strijen kun je me irl zien, misschien val ik wel mee:P...

SR-Fantastic; kun je eens een fatsoenlijke foto van jezelf posten?
Fatsoenlijke foto's zijn er van mij nog niet gemaakt:) Wil je me echt zo graag zien dan? Morgen in Zwolle aanwezig:)
Greetz. [/QUOTE
 
vette foto's ...als ik zo allemaal zie krijg ik spontaan zin om ook naar een race te gaan...toch is overleggen met mn broer.
 
Back
Top