Verlast subframe

In de shops kan je overal een omgelast subframe kopen voor aeroxjes.
Mijn vraag is nu of die er ook zijn voor Sr's?
Of moet ik mijn subje laten omlassen?

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

XSH verkoopt SR subs :)
Voor de rest kan ik het je niet met zekerheid zeggen.
MAAR ik denk dat ze die niet zomaar bij de meeste winkels verkopen
 
Misschien kan je morgen gewoon zelf even naar dat bedrijf toe gaan, die kunnen het jou misschien nog beter vertellen dan Armon.
 
Dan moet je daar tijd voor maken dan ?
Of wil je dat ze jouw bellen en het bij je thuis komen ophalen ?

Sorry voor de botte reactie misschien. Maar het is gewoon je hobby... en hobby's kosten tijd.
 
Je moet gewoon niet willen om alle informatie op internet te vinden, stap de deur uit, kijk om je heen wat voor bedrijven er in jou dorp/stad zijn en bedenk wat die kunnen betekenen voor jou, loop is binnen en vraag vrijblijvend naar kosten voor diverse handelingen die je misschien in je hoofd hebt
 
Dan moet je daar tijd voor maken dan ?
Of wil je dat ze jouw bellen en het bij je thuis komen ophalen ?

Sorry voor de botte reactie misschien. Maar het is gewoon je hobby... en hobby's kosten tijd.
Als ik morgen ochten vroeg weer naar vlissingen moet omdat ik daar op kamers zit. Kan ik moeilijk doordeweeks bij dat bedrijf langs gaan.

je moet gewoon niet willen om alle informatie op internet te vinden, stap de deur uit, kijk om je heen wat voor bedrijven er in jou dorp/stad zijn en bedenk wat die kunnen betekenen voor jou, loop is binnen en vraag vrijblijvend naar kosten voor diverse handelingen die je misschien in je hoofd hebt
Ja, dat kan ik doen... Zaterdag pas.

En als Armon toevallig de prijs weet. Kan ik dat toch gewoon vragen.
 
Oke, ja dan snap ik het. Je hebt namelijk ook van die mannetjes die 24/7 zitten te msnen en bijna geen frisse lucht krijgen en alles van internet moeten halen, maar als je op kamers zit is het een ander verhaal.
Succes nog ermee, hoop dat Armon een richtprijs weet
 
Oke, ja dan snap ik het. Je hebt namelijk ook van die mannetjes die 24/7 zitten te msnen en bijna geen frisse lucht krijgen en alles van internet moeten halen, maar als je op kamers zit is het een ander verhaal.
Succes nog ermee, hoop dat Armon een richtprijs weet
Nee, zo ben ik niet ;)

En bedankt.
 
Maar als je in vlissingen op kamers zit en daar dus de hele week bent is het dan niet een idee om daar in buurt iets op te zoeken.?
 
Maar als je in vlissingen op kamers zit en daar dus de hele week bent is het dan niet een idee om daar in buurt iets op te zoeken.?

Zou ook kunnen. Maar doe t liever hier in de buurt. @ woonplaats van ouders ;p
Aangezien ik de rest ook allemaal hier doe.
En nu ik toch al paar bedrijfjes weet hier. Is het niet meer nodig om te zoeken rond vlissingen.
Dus kan wel gesloten worden..
 
Back
Top