Verkoopprijs BTC streetline

Scooternoob03

New Member
Ik wil mijn btc streetline uit 2018 verkopen maar ik heb geen idee wat een reële prijs is. Scooter heeft 2473km gelopen. Inclusief windscherm en 3 sterren slot. Nieuwprijs was rond de 1200.

Enkele beschadigingen aan de rechterkant maar ziet er verder nog goed uit.

Voor hoeveel zouden jullie deze scooter verkopen?
 

Attachments

  • 20200723_205530.jpg
    20200723_205530.jpg
    582.3 KB · Views: 8
  • 20200723_205541.jpg
    20200723_205541.jpg
    329.4 KB · Views: 8
Advertisement - register to remove this

Ik wil mijn btc streetline uit 2018 verkopen maar ik heb geen idee wat een reële prijs is. Scooter heeft 2473km gelopen. Inclusief windscherm en 3 sterren slot. Nieuwprijs was rond de 1200.

Enkele beschadigingen aan de rechterkant maar ziet er verder nog goed uit.

Voor hoeveel zouden jullie deze scooter verkopen?

altijd eerst marktplaats checken om te kijken wat de vraag en aanbod is, vergelijken met wat de mensen er voor vragen en hoe die scooters kwa kwaliteit nog vergelijkbaar zijn met de jouwe. Stond er maar 1 op voor €850 en die kreeg binnen 2 weken hoogste bod: €600.
Dan zou die tussen de €600 - €850 zeker wel waard zijn.
 
850 euro krijg je er niet voor omdat BTC geen Amerk scooter is maar een china ding.
Als je de helft terug krijgt mag je blij zijn.


Heb paar jaar geleden een b-merk fiets gekocht (zo`n luxe lijkende model) amper op gefietst en destijds dik 500 euro gekost..

Mag blij zijn als ik deze voor 150 euro van de hand kan doen.. Want rond de 300 euro eerder ook al eens geprobeerd maar niemand had echt intresse.

Voor 850 euro + bij leg kopen men liever toch een nieuwe.
 
850 euro krijg je er niet voor omdat BTC geen Amerk scooter is maar een china ding.
Als je de helft terug krijgt mag je blij zijn.


Heb paar jaar geleden een b-merk fiets gekocht (zo`n luxe lijkende model) amper op gefietst en destijds dik 500 euro gekost..

Mag blij zijn als ik deze voor 150 euro van de hand kan doen.. Want rond de 300 euro eerder ook al eens geprobeerd maar niemand had echt intresse.

Voor 850 euro + bij leg kopen men liever toch een nieuwe.

gaat inderdaad ook om vraag en aanbod, de vraag voor fietsen is gewoon veel minder dan de vraag voor scooters. Dan moet je hem al wel te koop zetten voor de zomer natuurlijk ;-)
Post automatically merged:

€500-€600 is sowieso wel een reële prijs
 
Back
Top