Vering

Status
Not open for further replies.

Maarten

Fucking positive
Beste racers ;),

Volgendjaar ben ik van plan om ook een seizoen op een stage6 zip te stappen. Ik ben maar een arm studentje en aangezien ik ook op mijzelf ga wonen etc. blijft er niet veel geld meer over voor de racer. Dus om een beetje een kosten inschatting te maken en natuurlijk uit nieuwschierigheid ben ik alvast wat vooronderzoek aan het doen.

Ik zie eigenlijk bijna iedereen met rs24/10 vering rijden. Ook heb ik wel eens een bitubo set gespot. Zijn er nou grote verschillen tussen die twee?

Is de reden dat er meer mensen met een rs24/10 rijden dat hij makkelijker leverbaar is of zijn de bitubo's gewoon slechter naar jullie mening?

Hoe groot zijn de verschillen eigenlijk?
Ik weet namelijk dat Barry met een rs24 achterveer rijd en ik hoorde vasco (die zelf met rs24/10 rijd) zeggen dat hij de zip van barry fijner vind rijden als die van hemzelf.
Zou het nou zo zijn dat als Barry een rs24/10 monteerd dat hij dan echt in een keer veel beter rijd of is dit een minimaal verschil?

:* Maarten
 
Advertisement - register to remove this

je kan altijd ook een rs3 nemen zoals ik, ik ben er tevreden over.
vooraan moet je toch minstens de rs24 nemen hoor.
 
Volgens mij zijn hier al verschillende topics over geweest in t gedeelte. Weet niet of je al gesearched hebt maar anders kan je dit nog proberen :)

Ik rijd zelf met een bitubo set. Nou ben ik hier gewoon goed over te spreken, zeker voor het geld wat je ervoor betaald. Heb nooit met een 24/10 gereden dus weet het verschil dan ook niet.
 
Als je het goed afgesteld krijgt, is de rs24/10 natuurlijk beter dan de bitubo, rs24 etc etc..

Aangezien maar 1% van de deelnemers zo ongeveer de veering goed afsteld, kan ik met 99% zekerheid zeggen, dat jij het verschil tussen de rs24/10 en de bitubo niet zal merken.
 
ik was is op zoek gegaan naar wat zo een bitubo set kost en waar je ze kan bestellen..