Vering zip 4t

Tristanve

New Member
Ik heb een zip 4t uit 2016 met originele standaard vering alleen vindt ik dat hobbels en alles best hard aanvoelen wanneer ik hier overheen rijd. Mijn vriendin heeft een Vespa Primavera en daar is de vering veel soepeler van. Ik wil dus de vering van mijn zip zo goedkoop mogelijk comfortabel maken. Hebben jullie tips over eventuele onderdelen etc.
 
Advertisement - register to remove this

Goedkoop is duurkoop. Ik zou de bitubo schokbreker voor achter halen. Deze kan je verstellen op gewenste druk.
bitubo is veel harder zal alleen maar erger zijn dan.
Ik heb een zip 4t uit 2016 met originele standaard vering alleen vindt ik dat hobbels en alles best hard aanvoelen wanneer ik hier overheen rijd. Mijn vriendin heeft een Vespa Primavera en daar is de vering veel soepeler van. Ik wil dus de vering van mijn zip zo goedkoop mogelijk comfortabel maken. Hebben jullie tips over eventuele onderdelen etc.
zal als ik jouw was naar een yss schokbreker kijken. ook zal een vespa tegen over een zip 2000 altijd beter zijn want een vespa heeft een monovork. je kan wel een monovork monteren van een zip sp. alleen vragen mensen tegenwoordig de hoofdprijs voor die dingen.
 
Back
Top