Vergelijkbare uitlaat technigas next

MarkyB

Met een hamer past alles.
ik ga binnenkort een andere uitlaat kopen omdat mijn huidige uitlaat (een technigas next R) toch een beetje op half 11 hangt qua demper.

Hij maakt nu veel geluid en hij ziet er niet meer uit.

Op onderstaande setup, dus ook met deze technigas, rij ik op mijn teller ongeveer 90/95.
De nieuwe uitlaat moet qua prestaties hetzelfde zijn (beter mag ook, maar niet minder qua prestaties).

De uitlaatjes die ik in gedachten had:
-Ninja/ixil twinner (chroom, carbonnen dempers)
-Bidalot S2 (blauwe demper)
-TNT uitlaat (blauwe demper)

Het gaat mij om de looks van de uitlaat, maar moet dus wel presteren als een next of beter.
 
Advertisement - register to remove this

TNT = Tecnigas Next volgens mij, qua prestaties in ieder geval.
Ik zou zeker voor de Bidalot S2 gaan als je tussen deze twijfelt, is de mooiste en duidelijk de snelste.
De mooiste uitlaat met blauwe demper vind ik een TJT Promo (of F1, maar doet dat maar niet op std cilinder:P) alleen ik heb geen idee waar je die met blauwe demper kan krijgen, normaal zijn ze paars namelijk.
 
MrSlick said:
TNT = Tecnigas Next volgens mij, qua prestaties in ieder geval.
Ik zou zeker voor de Bidalot S2 gaan als je tussen deze twijfelt, is de mooiste en duidelijk de snelste.
De mooiste uitlaat met blauwe demper vind ik een TJT Promo (of F1, maar doet dat maar niet op std cilinder:P) alleen ik heb geen idee waar je die met blauwe demper kan krijgen, normaal zijn ze paars namelijk.
Het is niet helemaal een std cilinder he ;) Maar de tjt met blauwe demper is pas uit, die met de paarse is het oude model ;) Alleen gaat het mij om de prestaties van de uitlaten want daar ben ik niet zo in thuis, en het lijstje op scootertuning.net wordt ik ook niet veel wijzer van..
 
Tja, qua prestaties schijnt zo'n TJT Promo het nog vrij goed te doen.
In ieder geval zullen de Bidalot S2, en de Laser X-Pro (is een nieuwe van; aluminium uitlaat met blauwe demper) het beter doen dan je Tecnigas Next-R.
 
wil je echt een uitlaat met bijvoorbeeld een blauwe demper of dubbele demper oid.

een shot kan het namelijk wel lekker doen op jou setup denk ik. Vind ik ook echt een mooie uitlaat maar of we het daar over eens zijn is de vraag, want hij ziet er vrij standaard uit.

Anders kan je misschien ergens nog wel een mooie 2dehands gianelli SPL vinden (2dehands omdat die niet meer nieuw tekoop zijn) :) die zijn mooi en presteren goed.
 
Back
Top