Verchroomde IXIL Twin voor Mina Horizontaal

Status
Not open for further replies.

Grijz

Well-Known Member
Prachtige 2 maanden oude VERCHROOMDE IXIL TWIN met 2 CARBON ZWARTE dempers. ZEEEER BRUUT GELUID!!! Voor als je echt wil opvallen!! Zeker weten dat hoofden zullen omdraaien voor zo'n prachtige verchroomde uitlaat onder je scooter!

8) Op zoek naar goede prestaties, een mooie look en een prachtig sterk geluid uit je scooter?:W Dan is dit de uitlaat voor jou! Een koopje! Nieuwprijs: €189,- 2 MAANDEN OUD €110,- Verzendkosten worden gedeeld door koper en verkoper. De uitlaat is roestvrij en nagenoeg geen beschadigingen (op een paar miniscule krasjes na op de onderkant, maar die zijn niet opvallend)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hij wil m niet toevoegen op de een of andere manier.. kan je me vertellen hoe ik dit kan oplossen? (Ben n00b met dit forum...)

Wat ik wel heb is de foto die ik ook op marktplaats heb staan. (dit is mijn scooter en mijn uitlaat:|:p...) Klik hier voor het plaatje :)
 
Last edited:
15281.jpg
 
Uitlaat zit op een SR. minarelli blok dus. Hij past dus ook op een aerox. De ophanging is nog in perfecte staat. en de pasvorm is ook geweldig.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top