Verbeterpunten & Suggesties Forum

Status
Not open for further replies.
Beste leden/bezoekers,

Het forum is niks zonder zijn bezoekers, dus daarom willen wij graag weten wat we eventueel kunnen verbeteren of toevoegen waardoor het forum makkelijker in gebruik wordt, of handiger op bepaalde punten.

Dus als jullie suggesties, punten ter verbetering of andere zaken hebben, meldt ze hier, en dan gaan we kijken welke we kunnen oppakken en verbeteren voor dit jaar. We hopen dat we met dit topic een soort globaal puntenlijstje krijgen, waarmee we dan aan de slag kunnen.

Groeten,

de Crew
 
Advertisement - register to remove this

Ik zat daarnet even in de geschiedenis van minarelli marktplaats te kijken ( toch leuk wat er 3 jaar geleden werd aangeboden:+)

Maar ik zie dat je daar kon reageren op onderwerpen, net zoals op SF. Dit lijkt me juist wel weer handig, omdat dit nu blijkbaar is veranderd.

zo heb je minder gedoe met PM's e.d. en kan iedere geintresseerde meekijken wat er bijvoorbeeld word geboden en wat voor vragen er al gesteld zijn:)

Nee, niet doen imo.
Dit is veel beter zo. Nu reageren mensen die "even leuk interesse willen tonen" tenminste niet, en kan alles via pm. Dit is betrouwbaarder en meer moeite voor de "geinteresseerden zonder geld"

Vind je dat je dan teveel pm's krijgt wordt je maar premium, kan je er 5000 bewaren. :)
 
Nee, niet doen imo.
Dit is veel beter zo. Nu reageren mensen die "even leuk interesse willen tonen" tenminste niet, en kan alles via pm. Dit is betrouwbaarder en meer moeite voor de "geinteresseerden zonder geld"

Vind je dat je dan teveel pm's krijgt wordt je maar premium, kan je er 5000 bewaren. :)


Nee die PM's maken me geen drol uit, dan verwijder ik wel weer een paar oude, maar het gaat mij meer om het idee dat de eventuele koper meer info kan krijgen, en dan de verkoper niet 6 keer dezelde vraag moet beantwoorden.

En de "nepkopers" tsja, dat maakt ook niet zoveel uit lijkt mij, k bedoel ze kunnen bieden en vragen wat ze willen, daar word niemand minder van toch.

Iig lijkt het mij wel beter. hierover kunnen meningen natuurlijk verschillen:)
 
Reply's in V&A hebben we heel bewust afgeschaft wegens de enorme vervuiling daar, dat is 1 ding dat nooit meer terugveranderd zal worden.
 
Dat bedoel ik ook. Op scooterfreaks merk ik het zelf ook en vind het hoogst vervelend! Mensen bieden tegen elkaar op. Heb je uiteindelijk een koper gevonden met een goed bod, zegt hij ineens: "ik heb geen interesse meer, of hij mag het wel". Terwijl jij denkt dta je het verkocht hebt.

Ga je dan terug naar een andere "geinteresseerde", zegt hij vervolgens; "ik heb al wat anders gekocht" of iets wat daar op lijkt.

Het is gewoon verschrikkelijk irritand dat mensen daar reageren die eigenljik geen interesse hebben. Mensen die een PM sturen pm'en niet voor de lol even snel. Een pm gaat heel wat meer tijd in zitten dan snel even een reply posten. Ik ben blij dat het hier zo gaat zoals het nu gaat. :)

Enige punt van kritiek vind ik nog de tags: [A] [V] [R]. Dan is het helemaal :winner:
 
Bij nader inzien heb je wel gelijk inderdaad, heb net even op SF gekeken, maar dat is een grote teringzooi:#.

Laat dan maar lekker zo ja.

:)
 
Misschien dat ik het niet begrijp maar als je normaal zoekt doet hij dat dus met OF.
Voorbeeldje:
ik zoek op: mhr replica
en hij geeft alle resultaten waar mhr of replica in zit.

Ik heb geprobeerd door er AND tussen te typen maar dit maakte geen verschil.
Ook zou het sorteren van de zoekresultaten op relevantie (aantal keer zoekterm in een topic/post) fijner zijn. Vaak wordt er naar de search gewezen maar ik krijg vaak geen lekkere resultaten.

Probeer eens je zoekterm tussen "..." te zetten:)
 
Reply's in V&A hebben we heel bewust afgeschaft wegens de enorme vervuiling daar, dat is 1 ding dat nooit meer terugveranderd zal worden.

Om maar te zwijgen over het aantal kicks wat daaruit voortkomt.

[V]-[A]-[R] mag van mij ook verplicht worden! Dat is stukken overzichtelijker.

btw: Er zit een spellingscheck knopje bij je advanced editor...?
 
Maar we gaan het wel weer fixen dat je zoiets kan + eventueel een sortering :)

We hebben even weer een aantal punten waarop we vooruit kunnen, en we gaan nu in de crew kijken wat en wie wat gaat fixen. Bedankt voor de input, en als je nog andere ideeen of kritiek hebt, mag je ze altijd aandragen in U en A.

Dit topic gaat dicht, en ik hoop over een tijdje een topic te open met een aantal gefixte dingen uit dit topic :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top