Verbeterpunten & Suggesties Forum

Status
Not open for further replies.
Beste leden/bezoekers,

Het forum is niks zonder zijn bezoekers, dus daarom willen wij graag weten wat we eventueel kunnen verbeteren of toevoegen waardoor het forum makkelijker in gebruik wordt, of handiger op bepaalde punten.

Dus als jullie suggesties, punten ter verbetering of andere zaken hebben, meldt ze hier, en dan gaan we kijken welke we kunnen oppakken en verbeteren voor dit jaar. We hopen dat we met dit topic een soort globaal puntenlijstje krijgen, waarmee we dan aan de slag kunnen.

Groeten,

de Crew
 
Advertisement - register to remove this

How-to's worden denk ik door het merendeel niet gelezen, Als ik al zie hoeveel domme reacties op sf te vinden zijn Ondanks die how-to's! Afstellen/electra gedeelte is idd wel handig.
 
maar dat smssen voor premieum da lijkt mij wel wat.. gewoon een sms. voor aan te meleden en dan een maandelijks smsje die je krijgt waar geld wordt van afgescreven. zie jamba en zo, en dan als je wil stoppe dat je het met een sms kan stoppen.
 
Is het niet mogelijk dat je bij projecten alleen in de eerste post foto's kunt plaatsen ? Zodat het overzichtelijk blijft. Net zoals scooter-freaks is helemaal niks.
 
zodat je er nog meer onzin kan spammen zeker:+


- Meningen en Ervaringen Sub-forum?

dit is toch gewoon hetzelfde als Use & Abuse subforum:?


het poll forum updaten lijkt me ook wel weer een keertje grappig.


en opmerking voor st.net
nu staan er (volgens mij) alleen foto's van de races/sprints erop. het lijkt me tof als de filmpjes van de races/sprints ook een plekje krijgen op de site.
 
Last edited:
- Meningen en Ervaringen Sub-forum?

dit is toch gewoon hetzelfde als Use & Abuse subforum:?

Het lijkt me meer een sub-forum om je ervaring en meningen te delen over bijv cilinders/carbs/ gewoon wat jou ervaringen zijn met dat onderdeel.

Use & Abuse is om je ding kwijt te kunnen over het forum zelf.
 
meningen is inderdaad een goed idee.
filmpjes op de site? neemt zoooooveel ruimte in beslag kost je wanneer ze veel bekeken worden veel geld extra per maand.

bij het zoeken. krijg je altijd een ontzettend lange lijst van resultaten. als je iets invoert en zoekt @ topic krijg je verschillende topics te zien. maar ga dan maar eens zoeken @ welke pagina het staat :D

kan je neit meteen doorgelinkt worden naar de eeste pagina waar je zoekterm wordt genoemd?
 
Hier ben ik 100% tegen. Vind je het lastig, wordt dan premium... :)

Premium user prijsjes mogen wel terug komen van mij!

Het was te proberen ;)
En premium ben ik al 2 jaar geweest. Dat biedt in mijn optiek niet genoeg voordelen voor het geld. Maar het ging mij indertijd ook meer om het forum een beetje financiële steun te geven.
 
Het lijkt me meer een sub-forum om je ervaring en meningen te delen over bijv cilinders/carbs/ gewoon wat jou ervaringen zijn met dat onderdeel.

Use & Abuse is om je ding kwijt te kunnen over het forum zelf.

ohja zo kan je het ook bekijken idd. ik zat meer te denken aan meningen en ervaringen over het forum:p
vrij logisch wel eigenlijk dat t over onderdelen gingO-)
 
Misschien een General chat voor het Engelse Deel op het forum. Dat deel groeit ook steeds harder.

Verder vind ik het scooter algemeen stuk, met mina, pia etc een beetje dubbel op. Teveel geklik en daarom lees je vaak die stukken niet.

Dat smsen met premium lijkt me niks, gewoon houden zoals het nu is. Jaar abbo, voor 10 eur. Misschien iets regelen met automatische incasso?
 
Het was te proberen ;)
En premium ben ik al 2 jaar geweest. Dat biedt in mijn optiek niet genoeg voordelen voor het geld. Maar het ging mij indertijd ook meer om het forum een beetje financiële steun te geven.

Dat is ook de reden dat ik het doe. :)
Foto's uploaden op mijn space op de server van st.net doe ik bijna nooit meer. Staat nog wel eeen aantal dingen op. Maar sinds ik mijn eigen server heb gebruik ik die gewoon. :)

Verder vind ik het scooter algemeen stuk, met mina, pia etc een beetje dubbel op. Teveel geklik en daarom lees je vaak die stukken niet.

Dat smsen met premium lijkt me niks, gewoon houden zoals het nu is. Jaar abbo, voor 10 eur. Misschien iets regelen met automatische incasso?

Wij liggen precies op 1 lijn... :7
 
Voor mij is het ook gewoon een bijdrage om het forum snel en stabiel te houden.

Die opslagruimte gebruik ik bijna niet, omdat het niet voldoende is om alles te kunnen hosten.

Bojt, mooi dat we op 1 lijn liggen :p
 
Howto's verbeteren

Vervolgens elk topic onmiddelijk sluiten waar het gaat over;

-welke rollen moet ik hebben
-welke sproeier moet ik hebben
-waar zit de bougie

Dat zijn echt van die achterlijke vragen he, moeten ze in de how to maar lezen?
 
Mening en Ervaring Page over onderdelen/merken/tuners/dealer etc. (Zoals bij scooter-power.nl, want daar heb je best veel aan als je bijv. een onderdeel zoekt en je wilt weten of het wel goed is :))
 
Als er iets is wat geen zin heeft is het een mening en ervaringen gedeelte.

Hier komt toch alleen maar onzin in te staan.
Ik vind iets goed een ander niet.

Een beun de haas sloopt iets en meld dat het kut is.
Je zal nooit feiten krijgen.

Wat wel interessant zou zijn is een gedeelte over vergelijkings testen.
Dat je dan bijv. een topic heb waarin diverse vario's worden getest op een vaste setup. En dan testdraaien als resultaat.
Helaas ben je hiervan afhankelijk van mensen die die mogelijkheden hebben én ook nog eens willen delen.

Kortom niet haalbaar :p
 
Als er iets is wat geen zin heeft is het een mening en ervaringen gedeelte.

Hier komt toch alleen maar onzin in te staan.
Ik vind iets goed een ander niet.

Een beun de haas sloopt iets en meld dat het kut is.
Je zal nooit feiten krijgen.

Wat wel interessant zou zijn is een gedeelte over vergelijkings testen.
Dat je dan bijv. een topic heb waarin diverse vario's worden getest op een vaste setup. En dan testdraaien als resultaat.
Helaas ben je hiervan afhankelijk van mensen die die mogelijkheden hebben én ook nog eens willen delen.

Kortom niet haalbaar :p

Mja dat is wel haalbaar, alleen moeten de dingen gesponsort worden. Ik wil best wel als ik op de bank sta, ff een uitlaatje, membraampje, vario'tje vergelijken, alleen ga ik het niet allemaal aanschaffen.

Maar meestal heb je er nog weinig aan, omdat het best per setup kan verschillen.
 
meningen is inderdaad een goed idee.
filmpjes op de site? neemt zoooooveel ruimte in beslag kost je wanneer ze veel bekeken worden veel geld extra per maand.

bij het zoeken. krijg je altijd een ontzettend lange lijst van resultaten. als je iets invoert en zoekt @ topic krijg je verschillende topics te zien. maar ga dan maar eens zoeken @ welke pagina het staat :D

kan je neit meteen doorgelinkt worden naar de eeste pagina waar je zoekterm wordt genoemd?

Je kan resultaten als post weergeven bij advanced search.

En bedankt iig alvast voor de suggesties. Meningen en ervaringen is discutabel. Maar we gaan Dit topic na een aantal dagen even bespreken in de crew, en kijken wat we kunnen realiseren.

Sowieso, premium betalingen blijven sowieso per jaar beschikbaar, maar misschien komt er ook een optie bij.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top