Verbeterpunten & Suggesties Forum

Status
Not open for further replies.
Beste leden/bezoekers,

Het forum is niks zonder zijn bezoekers, dus daarom willen wij graag weten wat we eventueel kunnen verbeteren of toevoegen waardoor het forum makkelijker in gebruik wordt, of handiger op bepaalde punten.

Dus als jullie suggesties, punten ter verbetering of andere zaken hebben, meldt ze hier, en dan gaan we kijken welke we kunnen oppakken en verbeteren voor dit jaar. We hopen dat we met dit topic een soort globaal puntenlijstje krijgen, waarmee we dan aan de slag kunnen.

Groeten,

de Crew
 
Advertisement - register to remove this

Voorgestelde punten (lijst wordt ge-update):

- Meningen en Ervaringen Sub-forum?
- Link naar smilies bij quick-reply?
- Vaker premium verlotingen.
- How-to informatie verbeteren, opzet anders doen.
- Kwaliteit van een posting/user kunnen raten?
- English General Chat?
- Filteropties new posts?
- Sortering of scheiding v en a te koop en verkoop.
 
Last edited:
Misschien een onderdeel waar je ervaring kan uitwissel over oplichters, aangezien dit wel vaker gebeurt.
 
Misschien een onderdeel waar je ervaring kan uitwissel over oplichters, aangezien dit wel vaker gebeurt.

We hebben al een systeem dat je kopers en verkopers kan be-oordelen.
http://forum.scooterforum.net/forum/itrader_main.php

Oplichters kunnen in U en A worden besproken. Om daar een apart stuk voor te maken zal denkik ietwat overdreven zijn, aangezien we op jaarbasis maar enkele "echte" oplichters hebben op het forum.
 
als je een post wilt doen en je wilt een smilie plaatsen moet je eerst een andere pagina openen en zou dit niet anders kunnen...
 
als je een post wilt doen en je wilt een smilie plaatsen moet je eerst een andere pagina openen en zou dit niet anders kunnen...

Smilies bij de Quick-reply? Dat moet mogelijk zijn :) Ik zet hem in de lijst, en dan kunnen we hem misschien doorvoeren.
 
Niet premium members een piepklein beetje upload ruimte geven om max 2-3 foto's online te kunnen knallen. Nu moet je nog steeds vrij moeilijk doen als niet premium.
 
Niet premium members een piepklein beetje upload ruimte geven om max 2-3 foto's online te kunnen knallen. Nu moet je nog steeds vrij moeilijk doen als niet premium.

Hier ben ik 100% tegen. Vind je het lastig, wordt dan premium... :)

Premium user prijsjes mogen wel terug komen van mij!
 
Hier ben ik 100% tegen. Vind je het lastig, wordt dan premium... :)

Premium user prijsjes mogen wel terug komen van mij!

Eens, er zal helaas verschil blijven tussen premium en niet premium.
Ben wel beniewd of mensen het misschien handig vinden als er bv per sms betaald kan worden? Dat je dan bv 1 sms per maand krijgt en daarvoor premium bent?

Premium prijsjes zou ik ook graag terug willen zien, maar het blijft soms lastig om daar sponsoren voor te vinden. Maar ik ga hem wel als punt erbij zetten.

verjaardags balk weer onderin. Vond het altijd leuk om te zien wie er jarig was:)

Dat kan ik begrijpen, maar we hebben het vervangen door taartjes bij de username. Dat is minder belastend voor het forum kwa snelheid. Vandaar.
 
Dat sms'en voor premium doe maar niet. Liever gewoon in 1 keer betalen. Vind ik zelf veel makkelijker. Ik heb niet altijd geld over voor een verhoging op mijn telefoonrekening.... :p
 
Een beter en georganiseerder how to do pagina.

Nu vind je over het hele internet een paar how to do's en verspreid over verschillende site's. Het zou handig zijn als het ook op dit grote forum heel makkelijk te zien zou zijn.

Gesorteerd op
* Onderhoud
* Tuning
* Uiterlijk
* enz


Voor de rest vind ik het een heel handig forum en kan alleen maar zeggen grote klassen voor iedereen die het mogelijk maakt.
 
Ik bedenk nog wat.

In Scooters Algemeen/(minarelli/piaggio)

Verschillende subforum's bij electra/afstellen/enz..
 
Misschien zorgen dat imageshack weer word toegelaten ?
en eventueel aan de zijkant van je tekstbericht ( dus als je iets wil plaatsen )

een paar populaire smylies ?


Voor de rest is het top , en houd zo vol !

gr. Robin
 
How to's ben ik het mee eens! (wil ik je desnoods wel mee helpen Bas)

Dat verdelen in subfora niet mee eens, sinds scooters algemeen is opgedeeld kijk ik nooit meer in de verschillende subforums. Waarom niet? Geen idee, tis toch anders. :rolleyes:
 
Het zou makkelijk zijn als hier ook bij ''ga geavanceerd'' net zo'n menu komt als bij scooterfreaks. En smiley's erbij en naast de quick reply dus ook.
 
Bij de project pagina's project en reacties opdelen ?

Ik vind het zelf zeer irritant als mensen door een project heen lopen te lullen en tevens leest het niet echt prettig als er updates zijn.
 
Over de how-to's ben ik het ook mee eens en zou ook super handig zijn.
ik wil er zelf ook wel mee helpen ;).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top