veranderen van de koppeling en de effecten..

BramBol

Well-Known Member
ey, ik heb een aerox in de garage staan die nog volledig standaard is (motorisch dan), maar hij loopt nu ongeveer 60 en een vriend van mij zei dat het hielp om de koppeling te veranderen om hem sneller te laten lopen. kan natuurlijk ook gewoon eerst andere uitlaat eronder doen, maar ik ben gewoon benieuwd of een andere koppeling egt helpt qua snelheid of trekkracht..
als iemand mij hier meer over ken vertellen, graag. alle info is welkom uiteraard9||6

Grtz..
 
Advertisement - register to remove this

Uhhw als je had gezocht had je het zelf onderhand wel geweten, ehmm de koppeling maakt niks uit op een 50cc stnd. Als je sneller wilt trekken zet er dan een andere uitlaat op en haal daarvan de prop eruit, of doe dit met je standaard uitlaat. Zorg ook dat je de vario ring verwijderd anders zul je overtoeren maken!
 
Uhhw als je had gezocht had je het zelf onderhand wel geweten, ehmm de koppeling maakt niks uit op een 50cc stnd. Als je sneller wilt trekken zet er dan een andere uitlaat op en haal daarvan de prop eruit, of doe dit met je standaard uitlaat. Zorg ook dat je de vario ring verwijderd anders zul je overtoeren maken!


als die rox 60 loopt op de teller lijkt t me sterk dat die varioring der al uit is.......
 
nee, varioring WAS er ook nog niet uit. die is er vandaag uitgehaald. hij loopt nu 80 op de teller. wat er nu veranderd is:

resonutiebuisje (als je het zo goed schrijft) is verwijderd
prop is uit de uitlaat gehaald (std uitlaat)
luchtfilter is vervangen
en de varioring is er nu tussenuit
 
Back
Top