Gevraagd Velofax probleem R'dam-West (monteur gezocht)

Status
Not open for further replies.

Guido La Wespa

Well-Known Member
Ik zoek iemand in de buurt van Rotterdam-West die in staat is mijn Piaggio Velofax te repareren (voor een zacht prijsje).

Het brommertje deed het prima, tot het plotseling -in één keer- totaal niet meer wilde starten. Na de aanschaf (50 euro!) en installatie van een nieuw ontstekingsboxje geeft de bougie wel weer een mooie vonk, maar de professionele monteur die er naar gekeken heeft stelt dat er mogelijk een probleem is met de compressie... hetgeen waarschijnlijk -eventueel- een zeer kostbare reparatie oplevert...

Vandaar nu de zoektocht naar een amateur-sleutelaar die -nogmaals voor een redelijk prijsje (ik heb voor de brommer zelf tzt 250 euro betaald)- in staat is het probleem te achterhalen en de brommer weer te doen starten... : )

Ik kijk uit naar de reacties op deze oproep!
 
Advertisement - register to remove this

Ik verplaats je topic even naar het "gevraagd" gedeelte van het forum. Maar als de monteur dit al denkt/vaststeld dan ben ik bang dat hij waarschijnlijk wel gelijk heeft. Je kijkt dan al tegen een nieuwe zuiger aan en waarschijnlijk een cilinder.

Maar een domme vraag misschien, maar een ontstekingsboxje? Je bedoelt een cdi? Of zelfs een bougie? Waarom is dat onderdeel vervangen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top