Velgen Spuiten

M

MasterBeta

Guest
Kan iemand mij vertellen stap voor stap hoe ik mn velgen kan spuiten?

(ik kan nisk vinden in de search die me erbij helpt)
 
Advertisement - register to remove this

wat voor velgen zijn et en hoe snel rijd je scooter/brommer ongeveer?

kyk beste schuur je ze zelf helemaal kaal ( of je laat ze stralen) en laat je ze poedercoaten ofzo, dat kost wat, maar het blijft heel erg lang goed, ook bij hoge snelheden, zelf spuiten..is ook een optie natuurlijk, maar dan heb je dus wel kans dat de laklaag sneller beschadigd..denk aan steenslag etc.

ik had nog wel ergens op papier staan hoe een kameraad van mij dat had gedaan..zal ik binnekort wel ff opzoeken..aar ik geloof dat het ongeveer op hetzelfde neerkwam als kappen spuiten..en dat staat zeker weten wel ergens in de search ;)

succes
 
ik heb die how-to ook gezien maar kan hem ook nei meer vinden ..:: Frusty ::.

@Wouter ik denk een snelheid rond de 120-130
 
MasterBeta said:
@Wouter ik denk een snelheid rond de 120-130


dan zou ik ze persoonlijk laten coaten..gaat namenlijk jaren mee en je hebt ook geen kans dat de verf eraf gaat bladderen met dat soort snelheden.. + bij sommige coaters kun je garantie krijgen op het geleverde werk..dus heb je minimaal 2 jaar strakke velgen ;)
 
Denken jullie serieus dat je verf gaat afbladeren als je 120 gaat rijden 8P. Coaten is zeer strak maar gespoten kan ook zeer strak zijn. Is wat je zelf wil

Volgens mij kan je niet metallic coaten :?
 
BOERI said:
Denken jullie serieus dat je verf gaat afbladeren als je 120 gaat rijden 8P. Coaten is zeer strak maar gespoten kan ook zeer strak zijn. Is wat je zelf wil

Volgens mij kan je niet metallic coaten :?

nee de verf hoeft niet te gaan bladderen maar als je geen spuitervaring hebt raad ik het niet aan...

en van metallic coaten weet ik niet maar chroom kleuren kon wel geloof ik?
ooit een keer een van een bedrijfje in friesland gehoord ofzo
 
woutersalad said:
nee de verf hoeft niet te gaan bladderen maar als je geen spuitervaring hebt raad ik het niet aan...

en van metallic coaten weet ik niet maar chroom kleuren kon wel geloof ik?
ooit een keer een van een bedrijfje in friesland gehoord ofzo


was dat niet gewoon cool chrome spuiten?
 
eric AkA wicked said:
was dat niet gewoon cool chrome spuiten?

ja dat was et!..weet niet of het nu op meerdere plekken gedaan word maar dat was toendertijd de enige plek waar dat gebeurde geloof ik :)
 
Je kan het ook laten spuiten als je een speciale kleur wilt, en dan de blanke lak laten coaten, dat zag ik op discovery bij BMW
 
Back
Top