Speed*BasZ Registered f*cker 25 March 2006 #1 hallo ik heb mijn rotor eraf gehaald,..malossi geel, met eprom. en nu zitten aan de binnekant zwarte vegen,.. ????HOE KOMT DAT,..wat heb ik verkeerd gedaan????? is mijn vraag ik hoor van jullie
hallo ik heb mijn rotor eraf gehaald,..malossi geel, met eprom. en nu zitten aan de binnekant zwarte vegen,.. ????HOE KOMT DAT,..wat heb ik verkeerd gedaan????? is mijn vraag ik hoor van jullie
DeJongh Well-Known Member 25 March 2006 #2 Ik denk dat hij wat is aangelopen, als hij nog naar behoren werkt kan het denk ik verder geen kwaad. Waar het aan ligt is moeilijk te zeggen, misschien scheef gemonteerd of niet vast genoeg gedraaid. Upvote 0 Downvote
Ik denk dat hij wat is aangelopen, als hij nog naar behoren werkt kan het denk ik verder geen kwaad. Waar het aan ligt is moeilijk te zeggen, misschien scheef gemonteerd of niet vast genoeg gedraaid.
melf #50 Well-Known Member 25 March 2006 #3 idd , waarschijnlijk iets aangelopen , gewoon even afvegen en als je m monteerd even de stator centreren Upvote 0 Downvote
idd , waarschijnlijk iets aangelopen , gewoon even afvegen en als je m monteerd even de stator centreren
Dennis.H Dani Pedrosa 25 March 2006 #4 idd, zal niet erg kwaad kunnen. iig goed de stator centreren ja. Upvote 0 Downvote