Veer spuiten

Advertisement - register to remove this

ik had ok nog een vrag meschien wel een domme maar goed hoe haar je die veer er uit want anders puitj je natuurlijk ok op de binnekant ( op die staalen pen )
grts patrick
 
ik heb net m'n veer gespoten... bij mij kan de veer zelf er ook niet af...
- ik heb eerst de veer licht geschuurt,
- daarna ontvet (st. marcs btw)...
- toen heb ik van een plastic zak een stuk plastic geknipt, en vanaf de onderkant van de veer erin geschoven... daarna nog n stuk tot de hele binnekant bedekt was..
-toen lekker met tape 'door de veer heen gegaan' (dus dat je de stalen pen taped) zodat het plastic vast zat...
- daarna gronden, spuiten, lakken, nog een keer lakken,
- en daarna met n stanley messie het tape + plastic eruit gehaald...
 
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe 't houdt. Had ook een scooter met gespoten veer maar klapte er gewoon af...
 
hoe kan het dat het er bij de een meteen vanaf gaat en bij de ander op blijft zitten??

Mijn veer moet ook gespoten worden en de souiter waarschuwde al dat het er niet op zou blijven...
 
veren zijn fabriek af gepoeder coat mis optie veer uitelkaar halen en laten coaten als je zo graag een nieuwe kleur wil :rolleyes:
 
-Peoples- said:
hoe kan het dat het er bij de een meteen vanaf gaat en bij de ander op blijft zitten??

Mijn veer moet ook gespoten worden en de souiter waarschuwde al dat het er niet op zou blijven...

je veer veert in (logies :p ) maar die verf, afhankelijk van het type verf denkik.. veert of meej.. flexibel dus.. of het gaat scheuren.. ligt dus gewoon aan het soort verf lijkt me ;)
 
ik heb de mijne ook gespoten laatst.

Is zeer netjes geworden, maar ik zat ook in de twijvel of het erop zou blijven.
Naar mijn grote verbazing bleef het erop zitten na een stukje geveert te hebben.

Ik heb hem met flexa verf gespoten van de gamma (niet flexibele verf dacht ik).

-veer schuren, zodat je geen deukjes enzo hebt
-binnekant veer afplakken dmv papier/tape (erin schuiven)
-grondverf spuiten
-echte verf spuiten

Maar ik blijf erbij, dat coaten het best blijft :)

Succes
 
coaten is idd het best

we gaan de veren van mijn pa's motor ook demonteren en laten coaten

int geel nogwel:p

hietbij word de veer eerst gestraald en verzinkt voorat het gecoat word

erg duurzaam dus
 
Back
Top