This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Veel te veel lawaai...

BlueRandolf.

Well-Known Member
Hallo,

Vandaag knalde mijn pijp eronderuit .. Aan de flens gewoonweg afgebroken.
Nu maakte de scooter dus ontzettend veel herrie, maar ik ben doorgereden, omdat ik examen had en moest dus daar zijn op tijd. Nu hebben echt uber veel mensen het gezien/gehoord en veel waren met de vinger aan het wijzen enzo

Nu is mijn vraag: Kunnen wouten me een boete geven indien er een paar mensen telefonisch een klacht hebben ingediend bij het woutenbureau?
 
Ow, nou er stond wel een woutenbusje bij het tankstation en eentje stond naast het auto. Nu reed ik dus 20 meter tegenover het tankstation, wellicht heeft hij mijn kenteken niet gezien, maar wel dat het om een gele scooter gaat.
 
Ik heb dus ook met mijn orginele uitlaat gehad dat hij was afgebroken bij de flens:S Ben dus ook doorgereden van Maastricht naar Eijsden..

Werd onderweg aangehouden door een waut, heb het hem netjes uitgelegd en gezegt dat ik geen zin had om 10km te lopen en men ouders me niet konden komen halen met een busje...
Toen zei hij dus dat hij het wel kon begrijpen en hetzelfde gedaan zou hebben .. Waarschuwing dus

Maar de waut kan je nu dus niets meer doen, dan had hij je terplekke moeten aanhouden..

Was het soms bij tankstation rijckolt?
 
moet een scooter een kenteken hebben ? das ook het eerste dat ik der van hoor ik ken naamelijk niemand die dat heeft of is dat enkel in nederland?? bn uit belgie antwerpen