Veel spul snel/org

Status
Not open for further replies.

Bassie

Well-Known Member
Hoi ik heb de volgende onderdelen momenteel over omdat ik een ander compleet blokje heb gekocht.

Zip sp carter (oud model) getuned op evo 70 zeer netjes gedaan.
Carters zijn gestraald en daarna getuned. Momenteel zit er een polini evo krukas gemonteerd met spiebanen en metra kit pro race lager setje.
30km gedraaid na revisie. Eventueel mallosi vertanding erbij.
130 euro ecxl vertanding
404kj02.jpg

2eggv1v.jpg

DD LC carter gestraald en getuned op evo 70 door dhr.Pronk. Carter is helemaal als netjes even als de nieuwe onderdelen: Waterpompje,doppler krukas,pro race lagersset,tapeindes,achteraslager en de krukasnoeren. Blok heeft alleen stationair gedraaid.(Zonder vertanding) 170 euro
43qjac2.jpg

4gp0cbq.jpg

DD vertanding sec org en prim mallosi vertanding zwaarste die er is. Incl gestraalde vertandingsdeksel met nieuwe keering. 75 euro
2r7vsqa.jpg

Zip sp oud Malossi vertanding recht prim en sec incl vertandingsdeksel voor bovengenoemde oud model blok.(is vrij lang vertand top van 112 gehaald in 150m) T.E.A.B.

Mallosi overrange oud type 128mm poullis.
Je krijgt dus het volgende: vario,2 achter poulli's,halfpoulli stnd en een mallosi vsnaar die niet al te nieuw meer is. Alles ziet er veredr perfect uit geen krassen of deuken in poulli's. 150 euro
4dqq07p.jpg


Mallosi overrange runner model type 134MM poullis
Je krijgt het volgende vario mhr 2000,mhr torq,stnd achterpoulli,een gebruikte en een nieuwe v-snaar. Prijs 165 euro
2nuproo.jpg


1xDelta clutch bewerkt bij elk stelschoentje een los moertje aan de achterzijde. 40 euro
1X orgineel Werken beide gewoon perfect.
40 euro Verkocht
2ngbczo.jpg

mallosi spruitstuk recht grote model 28mm.Klein randje eraf gesneden door vorige eigenaar maar goed bruikbaar. 25 euroVerkocht
2e4hoau.jpg


Keihin pwk 28 MM Orgineel geen imi troep met nummers en plastic stelschroef.
Gaat weg samen met gunner snelgas. T.E.A.B.
4dzjnet.jpg

Doppler krukas in perfecte staat weinig gebruikt (50km maximaal) 60 euro
2gumrrn.jpg

Rito krukas in perfecte staat wel al wat ouder 35 euro

Athena vlinder 70 cc lc zonder zuiger wand en kop perfect 50 euro Verkocht
4d2etrq.jpg

2hd41s9.jpg

Runner sd velgen gepoederqoated in blauw helemaal netjes met goede banden 60 euro.
4de5pac.jpg

zip 2000 velgen (geen sp) fel oranje geqoated incl ml50 banden nog bijna niet gebruikt. 80 euro
2mc85tw.jpg

Ice voorvork bewerkt voor in een nrg.Goede staat oude voorvork van Lorenzo zijn nrg. 75 euro
2wf30ut.jpg

Nrg oud model frame incl. ebr voorvork set kappen+buddybak waarvan achterkap een geheel is en een mono sfera zadel. Clamp met m stuur en killswitch en een setje wielen 10 inch voor en 13 inch dd achter. 200 euro

Nrg oud model zadel proffesioneel bekleed en lichter gemaakt door auto stoffeerder. kosten bekleden 55 euro voor die prijs gaat zadel ook weg.
484hg9d.jpg



Op mensen zonder geld die me tijd zitten te verspillen zit ik niet te wachten bij sirieuze intresse voeg me maar toe op msn horsefarm90@hotmail.com
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top