This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Veel snel spul voor am6

Status
Not open for further replies.

BasV

Speed7T Rox #114
Na een schuur opruiming ben ik nog het een en ander tegen gekomen voor een minarelli am6 blok.

Een Hebo Manston II getuned door VTM Met een nieuwe nicasil wand er in. Deze cilinder is zo goed als nieuw. Ook zit er een zo goed als nieuwe zuiger bij en 2 pakkingsets. Meer info in het andere topic.

Mijn prijs:275 euro of een goed bod.

Een Metrakit sp cilinder. Deze cilinder is 70 cc en is nog helemaal netjes. Zuiger is aan vervanging toe. Verder zitten er in de kop een paar kleine putjes, dit heeft verder geen invloed. Leuke cilinder.

Prijs: 125 euro of een goed bod.

Een Malossi Mhr-replica cilinder. Deze cilinder is ook 70 cc. Dit is al een oude cilinder en gaat weg voor weinig. Er zit een kras in de wand maar deze zit onder de spoelpoorten dus heeft geen invloed voor de compressie.

Prijs:40 euro of een goed bod.

Een Inlaat setje. Waaronder een 4 kleps membraan en een spruitstuk allebei 24/28 mm. En in goede staat. Membraan is denk ik adige. En het spruitstuk is van MRD.

Prijs: 50 euro of een goed bod.

Een Setje Koppelingsveren van MHR. Dit setje heb je nodig als je met een zware cilinder gaat rijden. Zijn weinig gebruikt.

Prijs:10 euro.

Een K&N Filter. Gewoon een net filter, fabrieks ingeolied en dus bestemd tegen aardig wat water. Past ook op een auto. Er zit een gat in voor de aansluiting van een luchtsensor, hier zit nu een teflon stop in. Aansluiting ongeveer 60/62 mm.

Prijs:30 euro of een goed bod.

Een MRD carburateur. Dit is een 24 mm carburateur met een kelk van 70 mm. Verder is de carburateur geflowed en zit er een Twin air XSH filter bij.

Prijs:175 euro of een goed bod.

Een Rito race krukas. Gewoon een goede krukas, weinig gebruikt. Pen 12.

Prijs: 80 euro of een goed bod

Voor meer fotos kun je me PM of mailen naar bas_versluis@hotmail.com. Foto's staan in volgorde van de advertentie.

Mocht je intresse hebben in deze onderdelen of 1 er van. Mail dan even naar bas_versluis@hotmail.com of voeg me toe op msn. Mocht je iets te ruil hebben voor minarelli horizontaal kan dit ook.


Greeetzz.. Bas
 

Attachments

  • Afbeelding 132.jpg
    135.1 KB · Views: 14
  • Afbeelding 124.jpg
    340.6 KB · Views: 11
  • Afbeelding 128.jpg
    340.7 KB · Views: 15
  • Afbeelding 130.jpg
    335.2 KB · Views: 7
  • Afbeelding 123.jpg
    329.6 KB · Views: 4
  • Afbeelding 118.jpg
    339.5 KB · Views: 2
  • Afbeelding 122.jpg
    328.4 KB · Views: 18
  • Afbeelding 129.jpg
    335.8 KB · Views: 6
Status
Not open for further replies.