Veel fietsers erbij sinds gisteren

LXSpeedfighterz

Fryslân Boppe
Hehe, het viel me vandaag op dat er erg weinig scooters bij mij op school stonden. Later bleek dat er een grote scootercontrole was geweest in Friesland, echt de hele politiemacht was volgens mij op de been want er werdt tegelijk in Leeuwarden, Harlingen en nog een paar plaatsen gecontrolleerd.

Mja, ze hebben weer lekker veel winst gemaakt want er zijn echt een heleboel mensen beboet.

Nou was er gisteravond ook een stukje op ons lokaal tv-station (GP tv) en daar begon die man dus lekker te lullel over dat de scooters teveel vermogen hadden, waar dus geen hol van klopt want het gaat om constructiesnelheid... was wel ff lache want die politieman wist dus helemaal niet waar hij over sprak.

Maar nu de volgende vraag: Er is een kennis aangehouden, en zijn brommer is tijdelijk ingenomen omdat hij een begrenzer had (hij heeft deze wel uitgezet nadat ze vroegen of hij een begrenzer had) zijn boete wordt vastgesteld door een hoge piet (ben naam kwijt) omdat hij de meting belemmerde met z'n begrenzer. :S Kan dat?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb dus zonet (lees andere topic) aangehouden, en nu had ik dus de mogelijkheid om ff wat meer te vragen over die begrenzers.

Als je dus wordt gepakt MET begrenzer, dan moet je richting rechtbank :? vanwege belemmering van een meting/onderzoek.
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
Als je dus wordt gepakt MET begrenzer, dan moet je richting rechtbank :? vanwege belemmering van een meting/onderzoek.

dat is best wel een matige streek dan:(
 
Originally posted by Viva


dat is best wel een matige streek dan:(

Mja, en aangezien ze tegenwoordig zowat elke begrenzer wel weten te vinden.....worden er heel wat mensen genaaid,maargoed,dat is de politie. Ze naaien je waar je bijstaat.
 
Back
Top