Ik heb door de jaren heen nogal wat dingen overgehouden waarvan vele niet of nauwelijks gebruikt zijn. Ik vind het leuker om te bouwen dan te rijden en mijn onderdelen zijn dan ook allemaal in topstaat!
Ik ben nu bezig met wat waarschijnlijk mijn laatste projectje wordt en wil een heleboel spullen verkopen die ik gewoon over heb. Ik kan van alles foto's maken!
Wil je foto's? PM me dan even je mailadres en het onderdeel waar je een foto van wilt. Ik voeg niet iedereen toe aan msn want ik ben bijna niet online daar. Ik zal iedereen dan foto's mailen.
Blok 1:
- een set SKZ getunede Pro Race II carters, minerelli Hori SD.
- Een pro race II cilinder (afgewerkt) die enkel eens stationair heeft gelopen (topstaat)
- Een power One pen12 as. Gemonteerd in het blok en ook maar 1 keer gelopen. (Ik ben toen overgestapt op een DD blok met nieuwe as).
Blok 2
Een minarelli SD horizontaal blok met hebo pen12 krukas. Het blok is al een tijdje niet meer gebruikt maar ligt netjes afgesloten opgeborgen. De krukas heeft weinig gedraaid! Ongeveer 40 km met een gilardoni cilinder.
Uitlaat:
DPR speed pijp. Gekocht bij TJ tuning en zelf nooit gebruikt. Een mooie uitlaat zonder roest. Enkel wat oliesputtertjes....
Koppeling:
Hebo verstelbare koppeling in nieuwstaat. Heeft voor mijn sonicproject van vorig jaar als reserve gediend. Gewoon nieuw dus.
Vario
Polini EVO vario in goede staat. Niets op aan te merken.
Membraan
Hebo alu race membraan
Schokbreker
- Fournales veer. 295mm geribbeld model in alu kleur. Deze is nieuw! nooit mee gereden! Dus ook GEEN schade.
SEBAC HP6 schokbreker. chrome met rode schokbreker. De duurste versie dus met gaspot en 32cm lang. Gebruikt maar zonder schade of roest!
Remschijven
- Malossi gatenkaas (oldskool) schijf. LET OP DEZE IS NIEUW!! zo vind je er geen tweede meer
- stage6 zwevende remschijf oversized (geen monsterdisk) 220mm.
- braking wave remschijf! Het oude model wave schijf in nieuwstaat!!
De rest komt nog wel een keer....