Vastloper??

Red Bastard

schoeven duuvel
Ej gasten
Ik reed op mijn aerox door de polder en ineens komt er een soort van ratel uit mijn scoot. Hij ging steeds minder toeren maken en viel uiteindelijk uit. Heb mijn scooter later opgehaald met de auto. Als nu mijn zuiger beweegt komt er een beetje schurend geluid uit. Hij gaat nog wel, maar niet soepel. Hij start niet meer. Damn! Ik wil morgen naar Wemeldinge, mja, zo kom ik niet ver.
Graag snelle replies en bvd!
 
Advertisement - register to remove this

Snel genoeg
smile.gif
?

Slecht nieuws: warmloper/vastloper... heel misschien krukaslagers aan gort...

Heb je op je vloeistoftemperatuur gelet?

Greetz.
 
Bedankt Bart maar ik weet het al...

Kwam net een dewd langs die er meer verstand van heeft. Vastloper zei die.

Godverdomme!!
mad.gif
mad.gif
Dit sux echt hard! Ga ik voor de 1e keer naar scooterraces, loopt die @$%&$*&&## kut scooter vast. Teringzooi mja iig bedankt en misschien kom ik wel achterop bij iemand ofzo dus misschien zie ik wel iemand van jullie.
 
Hmm, lijkt me niet echt logisch een warmloper. Die gozer heeft een originele onbegrensde aerox en dan nog wel watergekoeld... Ik had 1 x met mijn corsa een warmloper, maar dat kwam omdat er een slang van de koelvloeistof af was gesprongen. Is het toch niet, bougie/kapje, bobine of ontsteking of iets dergelijks?

Edit: nee lijkt me toch niet, nu ik je probleem goed lees. Toch wel warmloper door te kleine sproeier ofzo?

[This message has been edited by EdvolutioN (edited 22 June 2001).]
 
Originally posted by EdvolutioN:
Hmm, lijkt me niet echt logisch een warmloper. Die gozer heeft een originele onbegrensde aerox en dan nog wel watergekoeld... Ik had 1 x met mijn corsa een warmloper, maar dat kwam omdat er een slang van de koelvloeistof af was gesprongen. Is het toch niet, bougie/kapje, bobine of ontsteking of iets dergelijks?

Edit: nee lijkt me toch niet, nu ik je probleem goed lees. Toch wel warmloper door te kleine sproeier ofzo?

[This message has been edited by EdvolutioN (edited 22 June 2001).]


Sproeier is echt niet te klein, weet ff niet welke maat maar hij is erder te groot dan te klein
smile.gif
Heb alles al gesjekt maar alles lijkt ok. Warmloper 's ochtends 8.00 uur en na 2 min rijden is ook niet erg waarschijnlijk
smile.gif
. Ennuh men aerox is niet org meer edwin. Heb uitlaat en cil vervangen; leo sprinter (kon ik heel goedkoop aankomen) en malossi 50 sport en een multivar. Niet zeiken over men setup pleez want in de zomervakantie MHR-R + Yasuni R (toch goeie combo??)en de rest -carb... Morgen wemeldinge edwin? Ws bij iemand achterop
frown.gif

C U l8r @ wemeldinge
 
Back
Top