vastloper of vertanding??

hertog

FRESH POT!!!!
beste allemaal,

gister reed ik van Amsterdam naar Bloemendaal aan zee.
toen we het allerlaatste stukje reden begon mn brommer raar te doen beetje te zoemen maar niet heel erg en na een tijdje hoor ik in eens onder me TACK!! en toen was het helemaal over ik remde echt belachelijk snel op de motor. (heb zelf ook nog zo snel mogelijk geremd om schaden te beperken)

nu is het ding wel dat mijn verdandingslager al een tijd niet goed zijn maar vanwegen de drukte heb ik dit even laten zitten.

op het moment dat het net was gebeurd probeerde ik nog even mn kickstart maar die zat MUURVAST. nu heb ik hem vandaag opgehaald en probeerde nog een keer. eerst nog vast en naarna bewoog de kickstart wel weer. brommer starte. niet. het was ook niet zwaarder of lichter. heel raar allemaal dus.

weet iemand iets?
 
Advertisement - register to remove this

en de zuiger?

Mja je kan op een andere plaats ook boren en m6 tappen zodat er een brom uitlaat op past... Dan ben je er ook. Want eizer uit een alu cilinder boren valt niet mee...
 
het is een gietijzeren cilinder. hij rijd wel erg lekker. maar stuur me even een mailtje op mn marktplaats advertentie. kunnen we even verder praten over de mail.

Groet, JM
 
HAHA wat een lutser ben jij zeg.. ga je sirieus je scooter verkopen omdat er een boutje afbreekt? gewoon ff uitboren, tappen en een helicoil erin jagen en gassen maar weer (als de cilinder niet van de binnenkant overleden is tenminste)
 
klopt heb dit al een keer gehad. de scooter heeft zonder overdrijven nu al meer dan 1 TON gereden en is gewoon op. kost allemaal veel te veel geld op deze mannier. heb het cilindertje er al vanaf gehaald en voelde dat de krukas ook al vrij veel speling had. kortom beter dat ik nu nog wat onderdeeltjes verkoop en nog wat geld er aan over houd.

na de zomervakantie zit ik te denken aan een gilera citta lekker back to basic mn eerste brommertje van een vespa si. zelfde blokje dus. en die dingen ken ik letterlijk uit mn kop
 
klopt heb dit al een keer gehad. de scooter heeft zonder overdrijven nu al meer dan 1 TON gereden en is gewoon op. kost allemaal veel te veel geld op deze mannier. heb het cilindertje er al vanaf gehaald en voelde dat de krukas ook al vrij veel speling had. kortom beter dat ik nu nog wat onderdeeltjes verkoop en nog wat geld er aan over houd.

na de zomervakantie zit ik te denken aan een gilera citta lekker back to basic mn eerste brommertje van een vespa si. zelfde blokje dus. en die dingen ken ik letterlijk uit mn kop

Het is volgens mij een stuk goedkoper om je blokje zelf even te voorzien van een nieuw asje en cilindertje dan een andere brommer te kopen.
 
nee hoor. niet als je gewoon geld nodig hebt voor je rijbewijs en ik koop na de zomer wel weer iets. werk genoeg en wou eigenlijk al een tijdje een snorbrommer
 
Back
Top