This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vastgelopen MHR Te reparen

als ik het zo hoor is het niet echt verstandig om er nog geld in te douwen... ik ga op zoek naar iets vergelijksbaar...
idd bedankt

gewoon beetje laten poetsen en zorgen dat de zuiger nergens in kan happen ent ding loopt weer, 100 procent, mn broer had net hetzelfde aan de hand maar dan met een polini giet8P de krassen zaten net op dezelfde plaats en even diep. maar of het verstandig is om met zon toerenjanker hetzelfde te doen, dont ask me 8P

*edit: iets vergelijksbaars zou bv de athena racing kunnen zijn . edit*

Originally posted by BurN
Dit is dus echt BS wat je hier zegt, krassen zitten onder de spoelers dus niet in het compressie gedeelte.

Flink oppoetsen en knallen, klaar case closed
idd en moest ie dan toch weer vastjanken kan je alsnog opoek naar een andere he

Lekker veilig gevoel om te weten dat je cilinder elk moment weer kan naaien , je mist de helft man van je nicasil wand

Koop nou maar een nieuwe cilinder

maakt toch nix kan je tog wel ff proberen, als je alles goed afwerkt zodat hij nergens hapt rij je er geen naar de kloten, enige wat je gaat merken is mss wat prestatie verlies al zal dat niet veel zijn. me broer ze polini giet rijd met die diepe grouven nu weer netjes 2000km rond en dat ding knalt ook wel rond de 12k, is getuned. ik zou zeggen probeer het gewoon.

Originally posted by o0SMòôKE0o
Heb je hier misschien wat meer info over ?
ik ken ze zelf niet/geen ervaring mee.
maar men dealer(deforce scooters) brengt zen cilinders wel daarheen.zal hem eens wat meer info vragen

Ik ken ook nog wel wat geodkope bedrijven, maar daar zou ik mijn cilinder niet naar toe brengen...

Originally posted by beunhaas
hier is er een bedrijf die nieuwe wand zet+poorten ontbraamd voor 100 euro's

Originally posted by Ufo
Ik ken ook nog wel wat geodkope bedrijven, maar daar zou ik mijn cilinder niet naar toe brengen...

Als hij toch al stuk is... ik zou het er zeker op wagen. Als ie gelijk vastnaait ga je toch gewoon terug?

Er zijn zal sealers die dan gewoon zeggen dat je zelf iet sverkeerd hebt gedaan. Bovendien kan de hechting wel geod zijn, maar de hardheid waardeloos waardoor hij gewoon snel verslijt.

Een goede seal procedure ontwikkelen en onderhouden kost behoorlijk wat tijd en geld.

Originally posted by Ufo

kenn je t bedrijf male ? die hebben copyright op nicasil en passen dit toe voor rond de 110 euro

Originally posted by BurN
Dit is dus echt BS wat je hier zegt, krassen zitten onder de spoelers dus niet in het compressie gedeelte.

Flink oppoetsen en knallen, klaar case closed

Wat lul jij dan burn.

Ikzeg dat er een stuk nicasil mist, niet dat hij geen compressie heeft. Mafkees.

Verder mag hij ermee rijden, luister maar niet naar mij, maar als er een stuk nicasil mist (zoals het lijkt op de foto) zal je zuiger dat bij 13k steeds groter maken en loopt ie op ongelijk alu, nou succes er mee dan. Volgensm ij hebben jullie nooit gezien hoe makkelijk nicasil los kan splinteren.

Ik zou hem wegpleuren als het zo is als ik zie, come on kost je een zuiger, en als het goed vastnaait nog meer.

Deze cilinder is cker nog bruikbaar zonder nwe wand.

Kheb vele cilinders gezien die een stuk erger waren, delen uit de nicalsil wand zegt cker niet meteen "een nwe wand"

Er zal vast wel wat vermogensverlies optreden maar een ervaren honer weet hier cker raad mee.

Ik breng zulke cilinders naar Dila , Purmerend , laat hem oordelen
naar mijn mening.

( doe wat je zelf wilt )

En je kan toch ook gewoon een cheap ass zuigert kopen

Hoeft toch niet persee een MHR Team zuiger te zijn....

je hebt ook meteor zuiger,airsal etc voor prijzen ronde de 30 a 40 euro(jaja kwaliteit is wat aan de minderen kant)

Maar als dat mijn cilinder zou zijn zou ik voor die 30 eurie en wat poets en afbraam werk dat zker wel doen

maja wie ben ik

Heb jij wel eens van de bollingsradius gehoord van een zuiger en de kop ?

Hmm een cheap ass zuiger zou ik niet als optie zien dan heb je zo weer kans op een vastloper oid.
En zoals bas al zegt moet je zuiger wel een bollingsradius hebben die bij je kop past:# .