This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vastgelopen MHR Te reparen

he,

ik weet niet of de topic hier goed staat maar goed...

Ik was vandaag aan het rijden en toen liep me mhr 70 vast... helaas,
nu vraag ik me af of dit gehoond of dat er een nieuwe wand ingezet kan worden? en of iemand dan ook een adres weet...

Ik kan hierover in de search niks vinden

foto's kan ik niet uploaden dus als iemand daarmee wil helpen

hoor het wel
 
laat eens eerst zien wat er is..
honen kan niet, enkel poetsen wel..er zit een nikasil wand in, en als die stuk is, kan je de cilinder waarschijnlijk als oud ijzer gebruiken
 
afhankelijk van de schade is het wel te poetsen dan niet te honen... Dan vallen de kosten ws wel mee alleen nog een zuigertje en een pakkingsetje..
Echter bij een diepe kras zal je hem moeten sealen wat ws 170 euro ofsow kost... ex zuiger etc... dan zou je gewoon de aanschaf van een nieuwe kunnen over wegen...

succes
 
Oei , kan het niet goed zien maar volgens mij is dit te diep
Neem anders ff mee naar school , kan ik het goed beoordelen.

Een nieuwe wand is in elk geval onbetaalbaar, pm holfg ff ...die heeft nog een mhr replica liggen voor een aardig bedrag.
 
Reed je met een Hebo p10 zuiger ? , had deze dezelfde bollingradius ? Zonee had je de kop laten aanpassen hieraan ?
 
he, ja ik had deze 2e hands overgkocht en ging er vanuit dan ik zo gewoon kon gaan rijden, er zat idd een pen 10 hebo zuiger onder, maar ik zal hem morgen wel ff meenmen
 
heb ik ook gehad, was mn naaldlager uit elkaargesprongen.. als je m laat poetsen kan ej er mee rijden, maar geen volle vermogen i.v.m. lekken van je spoelpoort

is je kop trouwens niet aangetast? die van mij wel namelijk...
 
Opzich als je die krassen netjes oppoetst en die bramen in de poort ook afwerkt, dat ze dus niet meer uitsteken, kan je er nog mee rijden. Aangezien de krassen niet in het compressie gedeelte zitten.

Het zal geen top prestaties meer geven, maar zal toch nog leuk blijven rijden.
 
kop is gewoon nog goed gebleven alleen de zuiger is echt niks meer van over door de zuigerveer die overal en nergens op de zuiger zit
 
idd als aandenken.
dit ziet er toch niet meer uit? is imo niet echt de moeite waard om een nieuwe zuiger voor te kopen.
 
zolang hij nog maar compressie op kan bouwen, dus geen diepe krassen boven de uitlaatpoort.

ik zou hem goed laten poetsen en een nieuwe zuiger bij laten zoeken.

sluit me dus aan bij blingbling
 
Gefeliciteerd met je nieuwe pennenbak , ik zou er echt niet meer mee gaan rijden.

Sealen kost 170 euro , zuiger is 60 euro , zit je al op de 230 euro , voor 50 euro meer heb je een nieuwe MHR Team
 
Hier kun je echt niet meer meerijden, als ik t goed zie mist er een heel stuk nicasil daar.

"als je m laat poetsen kan ej er mee rijden"

hehehe 8P
 
Originally posted by gloomyglow
zolang hij nog maar compressie op kan bouwen, dus geen diepe krassen boven de uitlaatpoort.

ik zou hem goed laten poetsen en een nieuwe zuiger bij laten zoeken.

sluit me dus aan bij blingbling

Idd...dat vind ik ook. Goed poetsen, bramen afwerken, nieuwe zuiger monteren en gaan.
 
Dit is dus echt BS wat je hier zegt, krassen zitten onder de spoelers dus niet in het compressie gedeelte.

Flink oppoetsen en knallen, klaar case closed

Originally posted by Sjoerd
Hier kun je echt niet meer meerijden, als ik t goed zie mist er een heel stuk nicasil daar.

"als je m laat poetsen kan ej er mee rijden"

hehehe 8P