Variorolletjes bij uitlaat

WW-70

Member of SRC Tuning Team
Hey mensen,
ik heb vandaag en Tecnigas Next gekocht, en nu krijg ik als eerste die demperversteviging niet goed vast, als ik die doordraai draait dat kapje wat op die uitlaat zit mee... hoe moet ik die bevestigen zodat niks draait en zodat ie tijdens het rijden niet zomaar los kan schieten??

En dan mijn tweede vraag:
bij die uitlaat zaten rolletjes, waarom? voor de vario? en zo ja, waarom moeten er dan andere rolletjes in? wat heeft dat te maken met de uitlaat?? Sorry voor de onnozele vraag, maar wil het toch even weten :p:p:p

Alvast bedankt,
Greetz,
Gavin!
 
Advertisement - register to remove this

tweede vraag:
Je moet je scooter afstellen nadat je motorisch iets veranderd (zoals uitlaat, vario)
Afstellen houdt hierbij dus in je rollen, drukveer, mayb trekveren en carbu (grotere sproeier)
Alleen ws zijn de bijgeleverde rollen niet de goede. Het is een beetje proberen wat er in moet.

Geen enkele scoot is nl hetzelfde.
 
die rolletjes zitten er gewoon als extra bij, omdat je toch je scooter opnieuw moet afstellen als je een nieuwe uitlaat er onder schroeft. Is dus inderdaad voor je vario.
En dat plaatje dat meedraait, gewoon met (grip)tang tegenhouden ????
 
Ja, maar als die eenmaal vast zit en die trilt erg, dan gaat ie gewoon weer opzij... Is maar zo'n zielig plaatje, flinterdun... weet niet of het veel uithoudt... En boutje aan de onderkant van dat ding bevestigen misschien???
 
Back
Top