Varioring

Jonna-zip2012

New Member
Hoe kom ik er achter Welke vario ring ik Moet monteren OM rond de 55 km per uur te Gaan setup is airsal 50 cc std drukveer omgega zilver trekveren 7,5g rollen en sproeier 66
 
Advertisement - register to remove this

ik heb een begrensde uitlaat maar dat fockt met me koppel
Post automatically merged:

Heb ook een sito plus liggen die moet er nog onder maar ik moet de snelheid begrensen maar niet me koppel
 
dan draai je wel je blok naar de klote rond de topsnelheid en ga je veel meer verbruiken. Je kan niet en goed optrekken en begrenst rijden.
 
dan draai je wel je blok naar de klote rond de topsnelheid en ga je veel meer verbruiken. Je kan niet en goed optrekken en begrenst rijden.
Dat blok boeit me niet superveel heb al een nieuwe liggen maar ik wil deze gwn goedlopend ik heb een dr 50 nog liggen zou dat helpen met de optrek en welke dikte varioring
 
Je vario ring moet je zelf mee spelen, testen en schuren en weer testen en schuren. Als je alleen een vario ring gebruikt ga je dus wel (veel) overtoeren draaien als je op volgas rijdt maar je houdt inderdaad wel je acceleratie. Denk zelf dat de cilinder niet veel verschil gaat maken
 
Back
Top