Varioring verwijderd doet niks

Yow, heb een b klasse sym orbit 2, waarvan ik de varioring heb verwijderd. maar er verandert niks. zijn top is nog steeds 53/54. wat doe ik fout?
 

Attachments

  • 7F9EA2D6-459C-45D1-8AE3-4EA339364D32.jpeg
    7F9EA2D6-459C-45D1-8AE3-4EA339364D32.jpeg
    117.1 KB · Views: 21
Advertisement - register to remove this

Ziet er wel uit als de varioring.. maar naar mijn idee begrensd je cdi hem nog dan.
en voor een 4takt word er denk nooit echt begrenzing in de uitlaat gedaan.
 
Zolang je nu niet in de toerenbegrenzing komt zal er met optrekken geen verschil zijn.
Je zou hem wat hoogtoeriger kunnen afstellen maar ik zou het niet aanraden
 
nice, thanks man!
Yow, heb een b klasse sym orbit 2, waarvan ik de varioring heb verwijderd. maar er verandert niks. zijn top is nog steeds 53/54. wat doe ik fout?
Vaak bij die 4takts kan je een kabeltje loshalen vanaf de cdi om te ontgrenzen. Als 1 vd 6 een stekkertje heeft richting de vario kant is die t
Post automatically merged:

Yow, heb een b klasse sym orbit 2, waarvan ik de varioring heb verwijderd. maar er verandert niks. zijn top is nog steeds 53/54. wat doe ik fout?
Vaak zijn de 4takts begrensd op cdi. Als er een 6e kabeltje (vaak met stekkertje) richting de vario kant loopt kan je deze loshalen.
 
Vaak bij die 4takts kan je een kabeltje loshalen vanaf de cdi om te ontgrenzen. Als 1 vd 6 een stekkertje heeft richting de vario kant is die t
Post automatically merged:


Vaak zijn de 4takts begrensd op cdi. Als er een 6e kabeltje (vaak met stekkertje) richting de vario kant loopt kan je deze loshalen.
echt? heb je toevallig een foto of iets want ik snap niet goed wat je precies bedoelt
 
Hier de pin bezetting van je cdi , de kabel die op pin 3 zit volgen , gaat waarschijnlijk naar de vario deksel, onderweg zit er ergens een connector , deze loshalen. Je kan er dan ook een verborgen schakelaar tussen zetten en zo begrenst of on begrenst rijden
 

Attachments

  • AC-cdi aansluit schema.jpg
    AC-cdi aansluit schema.jpg
    105.5 KB · Views: 13
Back
Top