ja daar had ik ook aan gedacht. is mijn varioring breder en zilverkleurig?Weet je zeker dat dat de varioring is? Lijkt me.een beetje klein. En anders wellicht nog begrenst in je uitlaat of via de cdi
Op een brom hoef je niet zo een dikke te hebben als je deze tussen de koelvin en Vario uit gehaald heb dan is het de varioring geweestja daar had ik ook aan gedacht. is mijn varioring breder en zilverkleurig?
yep, heb ik gedaan. ik moet dus een ontgrensde cdi kopen?Op een brom hoef je niet zo een dikke te hebben als je deze tussen de koelvin en Vario uit gehaald heb dan is het de varioring geweest
top. ook enig idee hoeveel sneller ik hiermee ga, en of ik ook harder optrek?Jep er zit niet veel begrenzing in 4t gelukkig dus als je die heb ben je al klaar
Wat 4slaf zegt klopt indd en optrek kan ook wel sneller gaan maar dat is onzekertop. ook enig idee hoeveel sneller ik hiermee ga, en of ik ook harder optrek?
oh oke, en enig idee of ik een cdi of ecu nodig heb? het is een brommer van 2008Wat 4slaf zegt klopt indd en optrek kan ook wel sneller gaan maar dat is onzeker
Klinkt nu al als een cdioh oke, en enig idee of ik een cdi of ecu nodig heb? het is een brommer van 2008
Maar je kan checken door je voeten plank los te halen en naast je accu zit ie danKlinkt nu al als een cdi
als het een cdi is? of als het een ecu isKlinkt nu al als een cdi
Post automatically merged:
Maar je kan checken door je voeten plank los te halen en naast je accu zit ie dan
nice, thanks man!ik zou geen ecu verwachten in een brommer van 13 jaar oud. https://www.google.com/search?client=opera-gx&hs=5Ez&tbm=shop&sxsrf=AOaemvK7qhGWW2_5qExKt0YStytWviSM2A:1631735066288&q=''sym+orbit+2+cdi+ontgrenst''&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwic7fjn3oHzAhXLGewKHVVhDXgQBQjTBCgA&biw=1993&bih=964 zo een moet je hebben. Geen idee welke t beste is
nice, thanks man!
Vaak bij die 4takts kan je een kabeltje loshalen vanaf de cdi om te ontgrenzen. Als 1 vd 6 een stekkertje heeft richting de vario kant is die tYow, heb een b klasse sym orbit 2, waarvan ik de varioring heb verwijderd. maar er verandert niks. zijn top is nog steeds 53/54. wat doe ik fout?
Vaak zijn de 4takts begrensd op cdi. Als er een 6e kabeltje (vaak met stekkertje) richting de vario kant loopt kan je deze loshalen.Yow, heb een b klasse sym orbit 2, waarvan ik de varioring heb verwijderd. maar er verandert niks. zijn top is nog steeds 53/54. wat doe ik fout?
echt? heb je toevallig een foto of iets want ik snap niet goed wat je precies bedoeltVaak bij die 4takts kan je een kabeltje loshalen vanaf de cdi om te ontgrenzen. Als 1 vd 6 een stekkertje heeft richting de vario kant is die t
Post automatically merged:
Vaak zijn de 4takts begrensd op cdi. Als er een 6e kabeltje (vaak met stekkertje) richting de vario kant loopt kan je deze loshalen.
top, echt zwaar bedankt man!Hier de pin bezetting van je cdi , de kabel die op pin 3 zit volgen , gaat waarschijnlijk naar de vario deksel, onderweg zit er ergens een connector , deze loshalen. Je kan er dan ook een verborgen schakelaar tussen zetten en zo begrenst of on begrenst rijden