VARIOBUS

krizzz

STREETMAGIE ROELT
argggggggg...... ik d8 dus dat mijn prob met me vario weg was..... >>>dus niet..

ik had dus malossi vario gekocht. maar de variobus paste niet..hij is in diameter te wijd/groot... hij beweegt dus los op me rukas... ik dus standaard bus in gedaan.... hij trok wel lekker.. alleen bij 55 overtoeren.....ik d8.... ff zwaaardere rollen.. ik dus van 8 gram
smile.gif
naar 9 gram.. resultaat... nog meer overtoeren nu rond 40 km..... heb nu standaard en malossi variobus vergeleken.. standaard is groter.. nu werkt dit toch als begrenzer? WAT NU? ik weet het niet meer...

------------------
suzuki streetmagic:
Yasuni R
Malossi Multivar

Advertisement - register to remove this

hmm als ie langer is lijkt het me zo dat dan de 2 vario helften verder van elkaar staan en je dus een bredere snaar nodig hebt.

ik geloof dat je die bus gewoon wat kan inkorten.

kreeg je niet bij je vario een soort extra dikke ring erbij?

nou op je kruk-as zit die ook, en die moet je verwisselen voor de ring die je bij je nieuwe vario kreeg.

try it out
smile.gif

kan ik die ´standaard´variobus dus gewoon inkorten? waar de fok moet ik dat eigenlijk laten doen?

en freeeez... heb geen ring bij gekregen..........alles zat erbij (gewoon in ori verpakking) behalve een ring..

Originally posted by X8R-LeNnY:
hmm als ie langer is lijkt het me zo dat dan de 2 vario helften verder van elkaar staan en je dus een bredere snaar nodig hebt.

ik geloof dat je die bus gewoon wat kan inkorten.

die bus die langer is is gewoon standaard bus...dus ik heb er met standaard vario meegereden.....dus geen bredere snaar .. maar zal kijken waar ik kan inkorten...de dikte van die maakt dat eigenlijk ook wat uit?

Back