Varioblokkeersleutel peugeot speedfight 3 2t

Advertisement - register to remove this

Kan inderdaad lastig zijn v.w.b. de vele webshops om de juiste te kunnen vinden..
Misschien deze: https://www.cityparts.nl/varioblokk...eot-viva-city-na-2008-2-takt-a-kwaliteit.html

Volgens de website past deze op de:

Peugeot Speedfight 3 50 AIR 2T '09-'14
Peugeot Speedfight 3 50 H2O 2T '09-'14
Peugeot Speedfight 4 50 AIR 2T '15->
Peugeot Speedfight 4 50 H2O 2T '15->
Peugeot Streetzone 50 AIR 2T '14->
Peugeot Streetzone Naked R10 50 AIR 2T '14->
Peugeot Streetzone Naked R12 50 AIR 2T '14->
 
Kan inderdaad lastig zijn v.w.b. de vele webshops om de juiste te kunnen vinden..
Misschien deze: https://www.cityparts.nl/varioblokk...eot-viva-city-na-2008-2-takt-a-kwaliteit.html

Volgens de website past deze op de:

Peugeot Speedfight 3 50 AIR 2T '09-'14
Peugeot Speedfight 3 50 H2O 2T '09-'14
Peugeot Speedfight 4 50 AIR 2T '15->
Peugeot Speedfight 4 50 H2O 2T '15->
Peugeot Streetzone 50 AIR 2T '14->
Peugeot Streetzone Naked R10 50 AIR 2T '14->
Peugeot Streetzone Naked R12 50 AIR 2T '14->
Precies wat ik zocht, bedankt!
 
:rolleyes: moest zelf ook even goed kijken eerlijk gezegd!
Potverdorie flink lastig geworden met die wirwar aan webshops zag ik al...

Wat mij betreft een zeer ongewenste ontwikkeling want de aloude shops van weleer stond alles wel goed weergegeven en was het makkelijk terug te vinden! Maar goed, dit is een klaagzang melodie van ondergetekende die ook bekend staat als een oude azijnpisser!

Dit gegeven gaat het uiteraard niet veranderen, maar voor nu ben je iig geholpen...;).
Bij Moi, gaat het juist de andere kant op en raakt het vooral m'n irritatiesnaar wat dat betreft!
 
:rolleyes: moest zelf ook even goed kijken eerlijk gezegd!
Potverdorie flink lastig geworden met die wirwar aan webshops zag ik al...

Wat mij betreft een zeer ongewenste ontwikkeling want de aloude shops van weleer stond alles wel goed weergegeven en was het makkelijk terug te vinden! Maar goed, dit is een klaagzang melodie van ondergetekende die ook bekend staat als een oude azijnpisser!

Dit gegeven gaat het uiteraard niet veranderen, maar voor nu ben je iig geholpen...;).
Bij Moi, gaat het juist de andere kant op en raakt het vooral m'n irritatiesnaar wat dat betreft!
Haha ik heb zelf de oude tijden niet meegemaakt maar ik snap wel je punt, veelste veel websites die je allemaal grondig moet onderzoeken om te vinden wat je wilt.
 
Back
Top