This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vario vast vivacity

Ollie

New Member
Ik heb sinds kort een peugot vivacity 50cc 2t 2005. Ik heb er een terugloop onder gezet en hij gaat nu al 55. Ik lees overal dat peugot scooters standaard zijn begrensd d.m.v een vario plaat. Ik Had mijn carterkap opengemaakt en merkte dat mijn variohuis los komt maar hetdeel dat tegen de rollen aanzit moervast zit. Ook zag ik daarachter geen vario begrenzing zitten. Ik vraag me af wat hier precies aan de hand is!
 
Prop in de uitlaat ?
 
Je legt het heel beroerd uit of er zit iets fout in hou je overbrenging in elkaar zit.
Vario moet ook vast zitten en draaien met de krukas. Je hebt vanaf je krukasmoer naar je krukaslager toe je vario enzo in deze volgorde
Halfpoulie
V snaar
Vario met rollen.
Gradenplaat.
Na die gradenplaat komt dus je begrenzer als die erin zit.

Welk deel bedoel je dus met dat muurvast zitten want je vario kan pas open en en dicht wanneer je vsnaar verder in de achterpoulie word getrokken
 
Ik heb er een terugloop onder gezet en hij gaat nu al 55.


Ik moest hier erg om lachen!! Met een originele uitlaat ga je zeker sneller. 75 op de teller kan je dan ook wel halen.