vario-schakelen

Status
Not open for further replies.

Maykel

600RR
hey dit las ik op internet;
Semina Sequence

Het bekende schakelsysteem dat je vario vervangt en van je automatische overbrenging een schakelend monster maakt.
- onbeperkt aantal op en neer schakelingen.
- op en neer aantal zelf in te stellen.
- geen rollen meer vervangen.

Ik zag een rox er mee rijden, en gaf een echt crossmotor geluid, te geil.

Ik vraag me af of t wel wat is.
 
Advertisement - register to remove this

vario heeft idd beter effect, want bij een vario heb je altijd de perfecte overbrenging... (als ie tenminste goed is afgesteld) bij trapsgewijze versnelling zoek je altijd de overbrenging die het dichtst bij de perfecte zit :)
 
das een heel ander systeem idd. Er zit een linker handvat bij met knopjes, voor naar boven en onder te schakelen, geen gepruts met koppeling etc. t gaat electrisch (H)
 
heey

ik zelf heb zo'n systeem op me scooter gebouwd, een andere vario is sneller omdat je niet hoeft te schakelen maar met deze schakelvario heb je wel meer trekkracht onderin.
 
blaat, dingen zijn prul maar wel handig op te rollerbank. vriend van me heeft dat ook, die agent snapte er nix van.
maar zoals gezegt gaan ze egt snel kapot, maar het is weer iets anders:)

is voor de fun, niet de snelheid

-Tom
 
oke, bedankt allemaal voor de reacties. Ik zat zo te denken of t wel i.c.m. een mhr 2000 overange past.

En om rollerbanken te ontvluchten doe ik t niet, just for the fun :)

- Maykel
 
Misschien omdat je ff lekker toeren kan blazen voor je schakelt dan ofzo? :?... Heb het eerlijk gezegd nog niet gezien hier in de buurt, maar het lijkt me ook niet echt goed werken als je een beetje toeren hebt...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top