ilyestheboy

New Member
ik heb een booster 2t 50cc en vroeg me af hoe je die rollerbank proof kan maken die gaat nu 70 maar de oude eigenaar zei dat als ik een bredere varioring erin doe dat die veel meer toeren maakt en dat die rond de 90 gaat, is die dan rollerbankproof? zo nee hoe zou ik mijn booster eventueel toch rollerbank proof kunnen maken?
 
Advertisement - register to remove this

Schrijf eens met punten. Zo is het rete onduidelijk.

Je zult een prop in de uitlaat moeten plaatsen. Zonder prop krijg je het met een vario ring niet in orde.
 
@ilyestheboy wat is nu eigenlijk de bedoeling?
  1. Een tijdelijke begrenzing die je kunt inschakelen als je op de rollerbank wordt gezet.
  2. Een permanente begrenzing zodat de scooter zijn legale snelheid weer terugkrijgt.
 
Varioring plaatsen met een onbegrensde cdi en een goeie flow door je blok, resulteert is een bak overtoeren.
Dus de flow begrenzen met bijv. een prop in de uitlaat en daarop de carburateur instellen (sproeier aanpassen) is the way to go, als je wilt gaan voor een permanente begrenzing, zoals @Tim Ark reeds schreef in post 4.

Maar vertel eerst eens wat precies de bedoeling is?
 
@ilyestheboy wat is nu eigenlijk de bedoeling?
  1. Een tijdelijke begrenzing die je kunt inschakelen als je op de rollerbank wordt gezet.
  2. Een permanente begrenzing zodat de scooter zijn legale snelheid weer terugkrijgt.
Een tijdenlijke
Post automatically merged:

Varioring plaatsen met een onbegrensde cdi en een goeie flow door je blok, resulteert is een bak overtoeren.
Dus de flow begrenzen met bijv. een prop in de uitlaat en daarop de carburateur instellen (sproeier aanpassen) is the way to go, als je wilt gaan voor een permanente begrenzing, zoals @Tim Ark reeds schreef in post 4.

Maar vertel eerst eens wat precies de bedoeling is?
Stel ik zou een DR50cc halen zou ik die dan kunnen asftellen op 50km/h?
 
Last edited:
Back
Top