Vario ring of prop

Ik heb pas een polini uitlaat onder mijn scooter gezet maar deze gaat nu 70 met orginele vario ring in en 85 zonder vario ring. Van mijn ouders moet ik deze afstelle tot max60 km per uur dus ik ben daarstraks naar een scooter winkel geweest en hij zei dat ik een prop erin moest zetten omdat de scooter te hoog in toeren gaat blijven gaan(die ik eruit gehaald heb omdat de scooter niet vooruit ging) maar een vriend vanme die ook veel met scooters bezig is zegt dat ik toch een vario ring moet zetten die iets groter is. Wat denken julie dat ik best doe, ik denk vario ring want met die prop rijd de scooter heel traag en trekt niet op.

als julie vario ring zeggen welke mm denken julie dat ik best pak, heb nu 2mm.
 
Advertisement - register to remove this

Terugloop uitlaat is gemaakt voor toeren te maken. Je kunt beter een laagtoerig uitlaat (standaard) er onder zetten. Koppel onderin en een mindere top. Dan kun je de varioring er wellicht uit laten.

Een terugloop uitlaat met een prop is onzin en met een varioring slijt je motor 5x zo hard. Zeker icm die uitlaat. Dat is hetzelfde als je oma op een kinderfiets de kilimanjaro afduwen.
 
Een scooter op.een bepaalde snelheid afstellen dmv een prop of wat dan ook zal.je niet lukken zonder binnen de kortste keren alles om zeep te helpen. Gewoon zo'n electronische begrenzer erin.

Of.je nou een prop doet zonder varioring dan loopt het kut.

Doe je een varioring zonder prop dan loopt het ook kut.

Kortom zeg gewoon dat ie 60 gaat tegen je ouders en klaar is kees. Alsof ze een rondje rijden om het te gaan testen
 
Back
Top