Vario Ring eruit

dave51

Well-Known Member
Waarschijnlijk is dit al vaker gevraagd maar ik word er allemaal niet wijzer van dus stel ik hier mn vraag. Ik krijg binnenkort mijn Gilera Runner. De scooters van me vrienden zijn allemaal opgevoerd en ik wil tenminste een klein beetje normaal met hun kunnen rijden zonder dat hun de hele tijd moeten stoppen. Ik las toen dat je je vario ring eruit kon halen en dat ie dan 55/60 echte km liep. Ik heb dit nagevraagd bij de scooter(fietsen)dealer en die zei dat ie met een vario ring eruit 80 tot 100 liep. Mijn vrienden verklaarden deze man al voor gek en ik wil toch echt zeker weten dat ie niet harder dan 60 liep en dat je geen boete krijg van de politie (ook al is de maximumsnelheid 45)... kan iemand me uitleggen hoe dit allemaal zit?
 
Advertisement - register to remove this

wat kost het om je varioring eruit te laten halen? of is dat makkelijk zelf te doen?

Vario

Met de juiste kennis en gereedschap is het PRIMA zelf te doen. Maar laten doen zal ook niet de hoofdprijs kosten.

Vario

kan je een indicatie van de prijs geven? weet ik een beetje wat ik kan verwachten...

Vario

Pff echt geen flauw idee... Zal een half uurtje werk zijn denk ik, dus dat is in arbeidsloon misschien 20-30 euro ? Weet niet wat ze nog meer tellen.
Vario

25e per begrenzer bij de meeste zaken.

Begrenzer?!

oooooooooooooooow dat valt hartstikke mee :)

Begrenzer?

Heb em nog niet eens binnen, krijg hem over 2 tot 3 weken. Ik laat het wel voor 3 tientjes bij de dealer doen want straks maak ik me scooter nog stuk:p

Begrenzer?
 
Back
Top