Vario ring eruit

Status
Not open for further replies.

Remco93

Well-Known Member
Haiii,,

ik heb zojuist me varioring eruit gehaald, en nieuwe rolletjes erin gezet van 9 gram
maar normaal als je de vario ring eruit haalt zou hij toch harder moeten rijden?
maar dat is bij mij het geval dus niet
hij rijdt nog steeds 55km/h
Ik heb het hier over een speedfight 2

waar aan kan dit liggen?
 
Advertisement - register to remove this

het probleem is dat de wiki niet helemaal werkt zoals het hoort , de search kun je wel genoeg mee vinden.

ik wil best how to's maken , echter ben ik gebonden aan het materiaal wat bij mij de schuur binnen komt , en zo bijv. niet vaak peugeot meer..

en ik zou er een compleet gedeelte voor maken , how to's , aandachtpunten van scooters etc.

mja , dat is niet allemaal zo even geregeld.

dus blijft het tot nu toe bij de search..
 
het probleem is dat de wiki niet helemaal werkt zoals het hoort , de search kun je wel genoeg mee vinden.

ik wil best how to's maken , echter ben ik gebonden aan het materiaal wat bij mij de schuur binnen komt , en zo bijv. niet vaak peugeot meer..

en ik zou er een compleet gedeelte voor maken , how to's , aandachtpunten van scooters etc.

mja , dat is niet allemaal zo even geregeld.

dus blijft het tot nu toe bij de search..

Peugeot fotomateriaal kan ik evt. wel voor zorgen, als het maar niet te ingewikkeld word voor dingen waarvoor ik me halve scooter uit elkaar moet slopen.

Het hoeft in ieder geval niet van 1 kant te komen, we moeten elkaar allemaal helpen :)
 
ik kan ook helpen met foto matriaal (peugeot) mag komende 3 maanden toch nog niet rijden.
dus uitgebreide pics kan ik maken .
die how to's bedoelde ik eigenlijk voor de search maar dat idee voor scoots is nog veel beter.
denk dat heel veel mensen daar plezier van zouden hebben.

en je zegt dat peugeot niet vaak meer in je schuur komt . :) mijne kan je lenen :p

hulp is wederzijds
 
Last edited:
Wat Maarten al zegt: heeft waarschijnlijk niet met elkaar te maken. En al helemaal niets met dit jaar oude topic. Maak svp even je eigen topic aan waarin je je probleem uitlegt, hoe het is ontstaan, wat voor scooter etc je hebt, wat voor dingen je al hebt geprobeerd

Close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top