Vario ring eruit

Status
Not open for further replies.

Remco93

Well-Known Member
Haiii,,

ik heb zojuist me varioring eruit gehaald, en nieuwe rolletjes erin gezet van 9 gram
maar normaal als je de vario ring eruit haalt zou hij toch harder moeten rijden?
maar dat is bij mij het geval dus niet
hij rijdt nog steeds 55km/h
Ik heb het hier over een speedfight 2

waar aan kan dit liggen?
 
Advertisement - register to remove this

dat klopt , in een Speedfight zit ook geen varioring..

verder kun je de search gebruiken hierover ,dit is al HEEL vaak besproken over hoe dit moet met een Peugeot.
 
jha op scooter freaks staat er inderdaad een vario ring, ze hebben ook als voorbeeld een yamaha aerox genomen.

misschien is het handiger als je kijkt bij: varioplaat peugeot oid;)
 
Ja en om nou gewoon het antwoord te geven ipv dat cryptische gedoe..:

Er zit aan de achterkant van je vario een plaat met 3 kleine boutjes vast, die moet je eraf schroeven en dan de boel weer monteren. Dan is je vario onbegrensd
 
Ja en om nou gewoon het antwoord te geven ipv dat cryptische gedoe..:

Er zit aan de achterkant van je vario een plaat met 3 kleine boutjes vast, die moet je eraf schroeven en dan de boel weer monteren. Dan is je vario onbegrensd
inderdaad , als je het antwoord weet waarom zou je het dan niet zeggen?
 
ok, maar die plaat heb ik er dus ook al uit gehaald, maar hij loopt dan nog steeds 55, en ik heb zojuist ook gekeken naar de prop in de uitlaat en die is er ook al uit, en het luchtfilter is ook al onbegrenst en hy rijdt dus nog steeds 55km/h
kan dat alllemaal liggen aan een te kleine sproeier?
 
weet je zeker dat je de goede plaat eruit hebt gehaald?

vriend van me had namelijk de achterkant eraf gehaald dus rolletjes enz waren er gwn uit gevallen enzo had hij allemaal niet gezien, probeerde hij te gaan rijden.
vond hij het gek dat hij van geen meter reed..
 
Dat kan aan een te kleine sproeier liggen ja, maar als je hem alleen ontgrenst heb is de sproeier niet dusdanig te klein dat hij zoveel langzamer rijdt.

[ir]http://members.lycos.nl/vivacityfreaks/hpbimg/variobegrenzingplaat01.jpg[/ir]

Die waar het pijltje naar wijst moet weg.

PS als je een vraag hebt kan je die beter hier stellen dan een berichtje bij iemnands profiel achter te laten. Hier kijken een paar honderd mensen misschien, op iemands profiel 1 of 2 ;)
 
ja, ok ik dacht omdat je net had gereageerd, maar dat plaatje heb ik er uit gehaald ja,
maar word de scooter niks anders van, rijdt niks harder, trekt niks harder op
en uitlaat prop is eruit, en luchtfilter, ( ik snap er helemaal niks meer van )

weet jy iets waar het allemaal aan kan liggen?
of wat ik er aaan kan doen?
 
sneller optrekken doet ie ook niet als je de variobegrenzing eraf haalt.

verder , er zit geen prop in een peugeot uitlaat , er zit een loos buisje die je eraf moet zagen en dan moet dicht lassen.

luchtfilter zit geen begrenzer op.

wederom , dit is allemaal met de search te vinden ...
 
Er zit een buisje aan de buitenkant. Die moet je eraf zagen en dan het gat dichtlassen of iets in die richting. Daar zal vooral het optrekken van verbeteren, topsnelheid niet bijzonder veel denk ik.
 
ja maar denk je dat wij nou elke keer alles WEER opnieuw gaan uitleggen , terwijl je het zo kunt opzoeken??

er is genoeg materiaal erover te vinden , zelfs met plaatjes erbij!!
 
kalm melf #50 niet iedereen kan met de search over weg :)
ik vind het zelf ook niet opschieten je kan het beter gewoon vragen.
veel sneller en je kan ook nog meer uitleg vragen als je er verder niet uit komt. :p

o ja RELAX nou een keer melf #50 ik merk soms dat je iets te snel aanbrand xD
 
vind je het gek als mensen 100 keer hetzelfde vragen ?

terwijl als ze EVEN verder kijken dan hun neus lang is ze het allang klaar hadden ?

en dat ze niet direct weten dat er een search is o.k. , maar ik verwijs ze daar niet voor niks naartoe...
 
vind je het gek als mensen 100 keer hetzelfde vragen ?

terwijl als ze EVEN verder kijken dan hun neus lang is ze het allang klaar hadden ?

en dat ze niet direct weten dat er een search is o.k. , maar ik verwijs ze daar niet voor niks naartoe...

nee ik vind het niet gek .
maak anders een keer een how to voor de search voor nieuwelingen.
toen ik pas geleden lid was geworden duurde het ook een maand voordat ik hele maal wist hoe het hier werkte :p
maar het is soms wel te merken dat je lichtelijk geiriteerd bent door een vraag.

maar nu weer on-topic
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top