vario eruit, nu uitlaat nog.

angerb0y

Well-Known Member
Hey mensen ik heb een dealer gesrpoken en hij gaat mijn vario ring eruit halen en afstellen voor 25 eutjes. ik had ook gelijk gevraagd of hij mn uitlaat wou ontgrenzen maar dat vond hij te veel werk :(. weet iemand mischien waar ze dat wel doen in de buurt van rotterdam? (L).. en mn runner gaat nu std 53 kmh op de teller, hoeveel zou dat zonder vario zijn? rond de 65?? thanks mensen!
 
Advertisement - register to remove this

Uitlaat zit met 4 schroefjes vast..

Sproeier 3 maten groter dan wat er nu in zit, rolletjes een gram lichter dan wat er nu in zit.
En van daaruit steeds fijner af stellen.

Je moet je uitlaat wel ontgrenzen he, die Sito +.
 
zen runner is 2weken oud, zou de dealer daar dan niet over zeuren als hij komt voor zen eerste beurt? heb hier geen ervaring mee, zou nooit zoveel geld aan een nieuwe uitgeven, mja het is zijn scooter. ;)
 
Waar gaat de dealer om zeuren dan?

Als hij gewoon zegt dat die uitlaat nog begrenst is..
Verder heb je toch geen garantie op slijtage onderdelen.

Tenzij hij hem natuurlijk laat af stellen door de dealer waar hij het gekocht heeft, tja dan wel.
 
Garantie word zowieso niet verleent op slijtage onderdelen.
En andere onderdelen, die dus niet slijten, hebben niets te maken met opvoeren.

En je moet zowieso altijd zeggen dat hij nog standaard is.
Daarom moet je opvoeren ook zelf doen, of bij een andere dealer.

Tenzij garantie je niet boeit, want je hebt er 9 vd 10 keer toch geen ruk aan.
 
heb mn 1e servicebeurt al paar dagen geleden gehad, er staat nu 700 km op. als ik em opvoer heb ik bij mijn dealer zoiezo geen garantie meer dat is zeker. en hun willen ook niks ontgrenzen etc dus dat moet ik bij een andere dealer doen. maarja ik ga gewoon een sito plus kopen :D ( die dingen zijn tog zoiezo al onbegrenst?) thanks mensen! :D en ja die garantie. ik heb nu 700 km gereden en die garantie geld alleen voor motorische klachten en ik neem aan dat er niet snel iets mee gebeurd standaard :). dus fuck dat :D thanks!
 
die prop zie je bij de mond van de uitlaat zitten, vandaag nog 1 vastgehad, kan je niet missen.. :)

tja dat kan ook maar tis miss wel handig als je het geld er teminste voor hebt gewoon een nieuwe kopen zodat je garantie hebt. kan je een boel geld besparen mocht wel wel iets kapot gaan.
 
zoon uitlaat gaat lang mee hoor ook al kijk je er niet naar om. een krul zou btw sneller lek zijn, deze is een potje. dat gaat als je nergens tegen rijd niet zosnel lek.

bij mij zet die door de warmte uit en gaan die flenzen op dat losse bochtje boven en onder open staan, als je hier een keer overheen last ben je ervan af. nou weet ik ook niet precies hoelang die sito eronder zat maar hij was nog niet echt geroest ofzo. maar het kost geen drol en het loopt er net zo goed mee als een terugloop.
 
Back
Top