Variateurset peugeot kisbee

Ruben01

Member
Hallo allemaal,
Ik ben in het bezit van een 4 takt brom peugeot kisbee met carburateur.
Ik vraag me af er variateursets zijn die sneller zijn dan de standaard vario van deze scooter en die het toerenverloop zouden verbeteren( zoals er vaak geadverteerd wordt bij deze sets). En heeft iemand ervaringen met zulke sets bij een peugeot kisbee? Ik heb zelf al een vario van polini gevonden maar ben benieuwd of er nog andere zijn en hoe de ervaringen met deze zijn.
Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Ja er zijn zeker betere varios te koop.. Dat moet je opletten dat hij voor gy6 blok is.. En dat de rollerbanen geheel naar boven door lopen.. Als die dat niet doet zoals bij de originele vario, dan is er geen verbetering..

Overigens zijn er ook goedkopere merken dan malossi en of polini te koop.. Op zo`n blok zou ik niet zo snel een van beiden steken (gewoon omdat die vrij duur zijn voor dat blok.. Zo koop ik ook geen riem die 40 euro kost, want dat vind ik persoonlijk het gewoon niet waard.
 
Ja er zijn zeker betere varios te koop.. Dat moet je opletten dat hij voor gy6 blok is.. En dat de rollerbanen geheel naar boven door lopen.. Als die dat niet doet zoals bij de originele vario, dan is er geen verbetering..

Overigens zijn er ook goedkopere merken dan malossi en of polini te koop.. Op zo`n blok zou ik niet zo snel een van beiden steken (gewoon omdat die vrij duur zijn voor dat blok.. Zo koop ik ook geen riem die 40 euro kost, want dat vind ik persoonlijk het gewoon niet waard.
Wat bedoel je met de rollerbanen? Sorry heb daar niet zo veel verstand van.
 
Back
Top