S scootfreak2005 Well-Known Member 29 March 2006 #1 zou een s2br variateur + een S1R Koppeling van doppler zin hebben op een standaard setup ( meer trek kracht en hogere top??) Minarelli Horizontaal Last edited: 29 March 2006
zou een s2br variateur + een S1R Koppeling van doppler zin hebben op een standaard setup ( meer trek kracht en hogere top??) Minarelli Horizontaal
SliderBoyd slider!! 29 March 2006 #2 ja heeft wel nut, vooral die vario die koppeling scheelt niet veel denkik. Ik zou wel je uitlaatbegrenzing eruit halen. Upvote 0 Downvote
ja heeft wel nut, vooral die vario die koppeling scheelt niet veel denkik. Ik zou wel je uitlaatbegrenzing eruit halen.
melf #50 Well-Known Member 29 March 2006 #3 alleen std onbegrensd en dan alleen de vario , hij zal net wat meer trekkracht onderin geven verder niet. de koppeling is dus onzin Upvote 0 Downvote
alleen std onbegrensd en dan alleen de vario , hij zal net wat meer trekkracht onderin geven verder niet. de koppeling is dus onzin
Scarrie ScaR ? 30 March 2006 #4 als je dan tog un koppeling koopt zou ik eerder hebo ofzo pakken, voor stnd heeft dit bijna geen zin Upvote 0 Downvote