Variateur flens opvulring ? :S

Status
Not open for further replies.

basboy33

Well-Known Member
Beste mensen,

Een vriend van mij heeft me vario weer goed in elkaar gezet en hij zag dat er een ringetje ontbrak ( kwijt dus :p ) van me vario flens, dus wij een nieuw ringetje gehaald maar geen enkele scooter shop kende het of wist niet welke maat.
Dus zo'n scooter winkel gaf ons een ringetje mee waarvan hij dacht dat die goed was, NIET dus en daarom is nu m'n krukas+vario flens kapot omdat er speling op zat.

Heb nu een nieuwe krukas liggen en een nieuwe flens enz maar nu vroeg ik een ringetje voor die flens en na een beetje aandringen kreeg ik een ring maar nu weet ik nog steeds niet of die er wel bij past ?
want hij past wel in het vormpje voor de ring maar er is nog wel wat speling.

Ik weet niet of het uit maakt of dat die gwn netjes klemt.

Mijn vraag is dus: Weet iemand welke maat ik daarvoor moet hebben ( voor de vario flens).

Het gaat om een Aerox.
Minarelli horizontaal 50cc

Alvast bedankt, gr Bas
 
Advertisement - register to remove this

Ja je bedoelt zeker een shimringetje:p
man als een scooterzaak dat niet kent weet ik niet wat jij voor dealers in de buurt hebt zitten hoor :s!
 
haha ja weten jullie zeker dat het om een shimringetje gaat?
ik zou eigenlijk niet weten wat er normaal achter zit, ik ga nog ff langs zo'n scooter zaak en ff vragen of ze die hebben.
 
heet gewoon shim ring.
Bij jos dijkman (webshop) hebben ze ook een setje voor niet al te veel geld, heb je er direct ruim genoeg.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top