van trommelrem naar schijfrem

streetscraper

Well-Known Member
ik heb een ludix one maar die zijn remmen zijn echt om van te huilen |( als ze aangespannen zijn blijven ze een week goed en daarna steeds slechter totdat je gewoon bijna overal tegenknalt :| nu ben ik het dus grondig beu en heb ik zo het idee om hem om te bouwen naar schijfrem vooraan..
maar mijn vraag is hoe doe je dit precies en is dit wel mogelijk? :# Ik weet dat ik een of andere adapterstuk moet laten maken en zo maar ik weet echt niet waar te beginnen en op het internet vind ik alleen vage aanwijzingen..:p Dus wat heb ik allemaal nodig (remschijf, remklauw & rempotje dat weet ik al) en wat moet ik laten maken/draaien etc. Als iemand me kan helpen ik hoor het graag O-)
 
Advertisement - register to remove this

het zou kunnen maar mijn zus (vorige eigenares) zei dat hij dat al altijd doet..AL van in het begin (dus nog zekr met nog goeie remschoentjes en zo) --> aanspanne, dan remt hij suprhard en dan steeds slapper..Word er een beetje gek van..En nu mijn topic toch open is..Kan je een ludix ac blok lc maken? Door ludix blaster cilinder te kopen, radje, kvs pomp en kvs reservoir en slange..Of past deze cilinder niet op ac carters of zijn die blokken hetzelfde op waterkoelingdingen en lc cilinder na?
 
Last edited:
ophangingen voor de klauw zitten er al.
je moet alleen een stuk uit je carter frezen.

cilinder past er wel op, maar je zal met die LC cilinder en doubledisk achtervelg ook een JETforce uitlaat moeten kopen.

anders komt die tegen je velg aan.
 
Een nieuwe voorvork is het beste. Dan neem je een voorvork met schijfrem.
Het beste kan je gewoon je remschoentje controleren, want ze moeten het gewoon doen.
 
Back
Top