Van PC overstappen naar mac?

Volgens mij hebben alle apple users hier geen enkele ervaring met Windows 7.. Zo komt het iig op mij over.

Gebruikt sinds hij uit was tot 3 maanden terug.. OSX werkte ik toen ook al veel mee.

Win7 is zeker de beste windows tot nu toe, alleen wordt ik gewoon gek van de traagheid en het geouwehoer van windows. Elke keer als je je pc aanzet moet je maar hopen dat er niet weer ergens een .dll naar de klote is waardoor je hele systeem kut loopt..

Edit: begrijp me niet verkeerd, ik zou een home made knal systeem ook een goede keuze vinden, gezien de prijs. Maar als geld niet echt een issue is en je voorlopig zonder gezeik wilt zitten zou ik osx prefereren.
 
Gebruikt sinds hij uit was tot 3 maanden terug.. OSX werkte ik toen ook al veel mee.

Win7 is zeker de beste windows tot nu toe, alleen wordt ik gewoon gek van de traagheid en het geouwehoer van windows. Elke keer als je je pc aanzet moet je maar hopen dat er niet weer ergens een .dll naar de klote is waardoor je hele systeem kut loopt..

Edit: begrijp me niet verkeerd, ik zou een home made knal systeem ook een goede keuze vinden, gezien de prijs. Maar als geld niet echt een issue is en je voorlopig zonder gezeik wilt zitten zou ik osx prefereren.

Dan doe je toch iets niet goed! Draai hier windows 7 x64 en heb nog nooit problemen gehad!
 
Als het crashen van een OS echt een probleem is kan je iedere keer tijdens boot automatisch een verse image van je install terug zetten in een paar seconden. Als je het echt wild wilt laad je het OS (misschien gestript) met Adobe compleet in je intern geheugen. Killer van een systeem heb je dan.
 
Heb ervaring met beiden, maar ik verkies toch echt een high-end pc boven een mac. Als je PC traag is etc dan ga je er gewoon reteslecht mee om :)
Maar grats met je aankoop! Blijft een delicate kwestie van smaak/voorkeur :p
 
Mac is binnen.
Aangezien ik midden in een project zit had ik even windows 7 erbij op gezet zodat ik gewoon verder kan met de zelfde software.
Werkt al een stuk sneller!

Zag net alleen : Installed 8gb ram. 2gb usable.
Heb de 32 bits versie, dus morgen ofzo maar even de 64 erop knallen.
Wel tof dat ie het nu al beter doet dan mijn vorige pc ( die after effects op 4gb ram draait )
Hoop wel dat die 8gb gaat lukken @ windows, ben namelijk erg benieuwd hoe het dan werkt :)

Daarna rustig aan de apple software wennen :p
 
Waarom zou 8GB niet werken? Draait als een zonnetje hoor...
Je zou overigens eigenlijk 3,3gb moeten zien. Kijk eens of er in msconfig -> computer opstarten -> geavanceerde functies geen vinkje staat bij maximaal geheugen?
 
vanavond de mac even door een vriend onderhanden laten nemen *D

Hij draait nu echt meesterlijk icm windows 7.
After effects draait nu op +/- 7.5 gig ram.
Man, man, wat loopt dat super nu!
Ik had een tijd terug een explosie gemaakt in 3D.
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=26499&stc=1&d=1306704212[/ir]
Dat trok mijn oude pc echt totaal niet.
Gisteren trok de mac het redelijk goed, maar nu kan ik zelfs 10+ van dit soort layers tegelijk realtime kijken en bewerken.
Had dat echt niet verwacht!

Ik = tevreden :D
 

Attachments

  • bommetje.jpg
    bommetje.jpg
    36.9 KB · Views: 51
eerst lezen :|
Mac is binnen.
Aangezien ik midden in een project zit had ik even windows 7 erbij op gezet zodat ik gewoon verder kan met de zelfde software.
Werkt al een stuk sneller!

Zag net alleen : Installed 8gb ram. 2gb usable.
Heb de 32 bits versie, dus morgen ofzo maar even de 64 erop knallen.
Wel tof dat ie het nu al beter doet dan mijn vorige pc ( die after effects op 4gb ram draait )
Hoop wel dat die 8gb gaat lukken @ windows, ben namelijk erg benieuwd hoe het dan werkt :)

Daarna rustig aan de apple software wennen :p
 
Back
Top