van luchtgekoeld naar watergekoeld

Brommertfanaat

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing
hi, ik heb een runner 50cc watergekoeld met een kapotte krukas en heb geen zin om blok te splitten etc om krukas te vervangen, nu heb ik een luchtgekoeld typhoon blok, als ik het typhoon blok pak en ik zet de cilinder van het watergekoelde runner blok erop en ik sluit hem aan op radiator van runner etc zou dit dan werken? of is er echt een verschil in carter tussen lc en ac?
 
Advertisement - register to remove this

heb complete typhoon staan op kenteken maarja heb daar niet zoveel aan en ik dacht als dat lukt met ombouwen naar watergekoeld blok verkoop ik typhoon in onderdelen of doe ik er voor de gein een project van maken met 125 blok maar achteraf gedacht miss niet top om een snor blok op die runner te zetten agz ik er wel iets meer uit wil halen dan 60 ;)
 
hi, ik heb een runner 50cc watergekoeld met een kapotte krukas en heb geen zin om blok te splitten etc om krukas te vervangen, nu heb ik een luchtgekoeld typhoon blok, als ik het typhoon blok pak en ik zet de cilinder van het watergekoelde runner blok erop en ik sluit hem aan op radiator van runner etc zou dit dan werken? of is er echt een verschil in carter tussen lc en ac?
Dat kan niet zomaar, dan zal je flink moeten kotteren, en onthoud typhoon heeft vgm oud type blok, dus als je een nieuwere runner hebt, kan het problemen verzorgen met de aansluiting tot de kabelboom.
 
Back
Top