Van cd naar computer (mp3 van maken)

MHR Aerox

Well-Known Member
Nou heb ik hier paar leuke cd's liggen en wil ik die op computer krijgen, ok misschien niet zo moeilijk maar nou wil ik ze omformateren naar mp3 dat kan toch met winamp heb het daar keer mee gedaan maar weet niet meer hoe het moet weet iemand van jullie dat.
alvast bedankt 8) :#

Advertisement - register to remove this

kan gewoon met mediaplayer

ga naar mediaplayer
dan naar kopieren van cd
en dan de nummers selecteren, en ff een mappie waar ze heen moetne

heel makkelijk
(wel 8 + volges mij)

Ja, en dan krijg je van die klote .wma files. En als het ff tegenzit ben jij de enige die er wat mee kan, etc. Nee, je moet echt proberen dat windows media player zoveel mogelij kte vermijden, wat een kutprogramma.

Voor cd's rippen gebruik ik imTOO CDripper, echt ideaal!

jah naja maar heb het nu nog steeds niet kan die nummers met winamp ook wel van cd rippen maar dat duurt zo vertieft lang |( 2x gaat dat en als je die crack ervan hebt dan kan die 48 x dus das wel wat sneller. Maar nu kan ik die crack nergens vinden |( ;( x|

Sjoerd said:
Ja, en dan krijg je van die klote .wma files. En als het ff tegenzit ben jij de enige die er wat mee kan, etc. Nee, je moet echt proberen dat windows media player zoveel mogelij kte vermijden, wat een kutprogramma.

Voor cd's rippen gebruik ik imTOO CDripper, echt ideaal!

Lul niet :L.

Wma werkt gewoon met elke computer.. Alleen ouwe winamp is wel fucked up met .wma files.

Voor mp3-spelers meot je kijken of hij wma wel af kan spelen, anders raad ik je audiograbber aan.

met nero
ergens bovenin zit recorder

dan kumn je tracks selecteren en opslaan

wma kun je in mp3 zetten door

rechtermuisknop
naam wijzigen
wma weghalen
mp3 neerzetten enter
JA

en dan is jet gebeurd

Lipton said:
Lul niet :L.

Wma werkt gewoon met elke computer.. Alleen ouwe winamp is wel fucked up met .wma files.

Voor mp3-spelers meot je kijken of hij wma wel af kan spelen, anders raad ik je audiograbber aan.

Even goeie vrienden, maar WMA is dus wel kut heh. En een beetje MP3 verzamelaar gebruikt idd oude winamps.

Zoiezo, als je aan een wma een tag wilt zetten dan gaat dat fucked, daarnaast is het gewoon kut.

WMA files, Mediaplayer en KAZAA dat zijn combinaties die passen bij elkaar, hiernaast zijn het ook combinaties die ik uit alle macht wil vermijden. Maar natuurlijk voor de leken erg makkelijk.

Dbpoweramp converter heb ik, gewoon rechtermuisklik op een mp3 bestand en dan staat er convert bij het menuutje, super handig

Back