van alles wat te koop

Status
Not open for further replies.
amal 21 mm peugeot.
ufo luchtfilterdeksel minarelli hori.
honda SFX blok met vertanding erin.
runner blok SD leeg met velg en bandmet 1 afgebroken tapend in het kleine carter.
polini speedcontrol runner.
2 maal standaard cilinder runner.
2 maal standaard krukas runner.
standaard DNA uitlaat met afgeknepen piemel.
nieuwe DR cilinder voor citta. cilinder en zuiger.
standaard carburateurs pia mina en peugeot.
standaard varios poelies en koppelingen pia en mina.
polini speedengine carter citta met snelle krukas.
polini evolution carter met membraan en 19 mm dell orto.
hebo manston cilinder pia, heeft warmlopers gehad. met bronsen binnenkop. zonder buitenkop en zuiger.

bied maar alleen serieuse bieders

voor informatie mail me maar af add me op meneer_de_boer@hotmail.com

Advertisement - register to remove this

Originally posted by PowerFreak
wat bedoel je met dit: polini evolution carter met membraan en 19 mm dell orto.

Is dit de 70ccevo voor mina hori of wat?

Nope voor citta maar hoeveel moet je voor die DR???

En 55/65cc?

ja sorry voor het late reageren. het is een evo carter voor de citta ja er zit een beschadiging op en die mag weg voor 40 euro excl verzenden en dat speedengine carter mag weg voor 50 euro excl verzenden met krukas. en die dr is 65 bied maar wat en wel serieus bieden graag. bedankt.

de koppeling is in goede staat en de vario ook. en dat speedengine is ook van polini ja.en de DR cilinder is 43 mm. voor 35 euro excl verzenden is ie voor jou. hij is nog nieuw ongebruikt.

het evo carter is verkocht. iemand nog interresse in iets anders? ik heb ook een MHR speed replica liggen met bijgewerkte zuiger en uitlaatpoort door de jager scooters. er zit een lichte put in de verbrandingsruimte en voor de rest nog 100 % goed. hij heeft ongeveer 500 kilometer gedraaid met castrol A747 1 op 35. ik heb als vraagprijs 170 euro.

Status
Not open for further replies.
Back